Glæder mig til at høre Mediano i morgen, for lige at høre hvilke undskyldninger de kommer med for at deres darling tabte.
Det bliver en god weekend :-)
Det bliver en god weekend :-)
Kæmpe skud ud til Jonas Lössl i øvrigt. Han har fået meget (velfortjent) kritik i løbet af efteråret. Han er endda blevet dømt vores svageste led og at det kunne blive afgørende i mesterskabskampen, at vores målmand var dårligere end de andres. Men for dælen han har spillet sig op. Han har været brandgod i alle tre kampe i foråret. Slap af en refleksredning han har i dag. Den slags redninger har vi savnet fra hans hånd - pointafgørende redninger.