Jeg har ikke fået hørt det endnu, men det får jeg.
Bruchmann er ofte den jeg har det sværest ved. Han gik på det ene rand efter den anden mod Evander, så Isaksen med film og af og til Charles.
Jeg ser virkelig ikke at der ikke er andre klubber der af og til har helt samme problemer, men det er intet problem. Kvistgaarden filmer jo ligeså meget som Isaksen gjorde, men det bringer ikke spillet i miskredit? Når Jelert gør det, så er det ærgerligt for sådan en dygtig ung spiller…. Modsat Isaksen? Og Evander, det var utåleligt. Fair at han ikke kunne lide ham, men han kunne slet ikke finde roser frem når han så brillierede… anyway…
Nej, kampen i hår rykker som sådan næsten ikke noget. Men havde vi nu tabt, så havde vi altså pludselig kun været joker og underdogs, nu er vi fuldt ud med og den er pt nogenlunde 30-30-30 på de 3.
Alle 3 hold vil være pæne favoritter i de sidste kampe de har, jeg er dog ret nervøs for vores Randers kamp, hvorimod jeg har ufatteligt svært ved at se fck glide hjemme mod venskabsklubben Lyngby.
Brøndby kommer til at lide point tab i mindst 1 af de 3 næste banansskraldskampe, det står i sol måne og stjerner, men vinder de over VB så har de altså 2 kampe på fck.