Haha, ja jeg undskylder ift LBK, mente måske nærmere at jeg ikke kan komme i tanke om at de har taget point i parken og sådan set heller ikke i lyngby.
Stærkt af u19, som jo vist nærmest er et u17 hold.
Fik mig til at tænke på noget andet lidt sjovt.
Sidste år blev fck med rette rost rigtig meget for deres meget unge hold. I går stiller de med Jelert og en Højlund som så bliver ofret i pausen. Angreb på 25, 29 og 32. 25 og 32 også på midten og så godt oppe i årene bagkæde på nær Jelert.
Vi havde 22, 25 og 20 i forsvaret. Midt med OS, Gigo og simsir alle på 21 og 26 + 24 i front.
Derudover 19 årige Francu og nylig fyldte 20 årige Osorio plus 21 Lee som kom ind.
Den har jeg faktisk ikke selv tænkt så meget over og har heller ikke hørt medier nævne. Følte lidt at vi havde sådan et performance hold med folk på 26+, men vi har mange lovende unge.
BIF og lidt fck med en del flere aldrende. Dog har fck også stadig mange unge og gør det også virkelig godt der.
Stærkt af u19, som jo vist nærmest er et u17 hold.
Fik mig til at tænke på noget andet lidt sjovt.
Sidste år blev fck med rette rost rigtig meget for deres meget unge hold. I går stiller de med Jelert og en Højlund som så bliver ofret i pausen. Angreb på 25, 29 og 32. 25 og 32 også på midten og så godt oppe i årene bagkæde på nær Jelert.
Vi havde 22, 25 og 20 i forsvaret. Midt med OS, Gigo og simsir alle på 21 og 26 + 24 i front.
Derudover 19 årige Francu og nylig fyldte 20 årige Osorio plus 21 Lee som kom ind.
Den har jeg faktisk ikke selv tænkt så meget over og har heller ikke hørt medier nævne. Følte lidt at vi havde sådan et performance hold med folk på 26+, men vi har mange lovende unge.
BIF og lidt fck med en del flere aldrende. Dog har fck også stadig mange unge og gør det også virkelig godt der.