Kan I huske da Nande stak hovedet ind efter første runde og fortalte at nu var fcn kun 6 point fra vores 3. plads. Lige nu er fcn 3 point fra FCK’s tredje plads 😂 skulle fck snuble i bananskrællen så er de måske pludselig tættere på at være nummer 4 ene 1.
Haha ja tingene kan gå hurtigt. Jeg tror dog fortsat ikke på at nogen under top 3 bliver relevante for alvor. Men det kan jo vise sig at være en tilgang der kommer tilbage og bider en i røven. Jeg synes bare alle tre ser markant dårligere ud end top 3. Det er vel kun de første 30 minutter fra AGF i vores kamp i Aarhus, der kunne give et praj om andet. Alle tre kan dog nemt spænde ben i slutspillet.
Det kan også blive spændende om Silkeborg kommer i problemer. Viborg må da gerne nappe 3 point i morgen, og så kan det potentielt blive giftigt for østjyderne.