Det er ok. Jeg havde det alligevel ret stramt med at sidde og holde med Viborg.
Snak
søn 10. mar 2024
Nej håndboldbyen er nu sjældent for alvor brugbare i fodbold-regi. Vi må slå Randers i morgen.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
søn 10. mar 2024
Ja bestemt.
Jeg må sige jeg er noget nervøs for kampen. Hvem har vi i offensiven der er formstærk? Det kan bære det begyndt at komme nu, men jeg mener det er et stort problem at Cho, Ola og Simsir ikke er kommet helt i gang.
Jeg må sige jeg er noget nervøs for kampen. Hvem har vi i offensiven der er formstærk? Det kan bære det begyndt at komme nu, men jeg mener det er et stort problem at Cho, Ola og Simsir ikke er kommet helt i gang.
Redigeretman 11. mar 2024
Martinez klar igen...... Ham glæder jeg mig til at se.
Han burde være et skridt op i forhold til Rømer, men han skal selvfølgelig have nogle kampe for at få sit "touch" tilbage.
Sidste gang han var ude i længere tid, kom han ind og imponerede fra start. Det var i hans debut. Kan han gøre nogenlunde det samme igen, så er FCM blevet forstærket udenfor transfervinduet.
Han burde være et skridt op i forhold til Rømer, men han skal selvfølgelig have nogle kampe for at få sit "touch" tilbage.
Sidste gang han var ude i længere tid, kom han ind og imponerede fra start. Det var i hans debut. Kan han gøre nogenlunde det samme igen, så er FCM blevet forstærket udenfor transfervinduet.
Redigeretman 11. mar 2024
Jeg synes at Martinez bedste tid i FCM so far var under Capellas. Han har ikke ramt samme voldsomme niveau under TT endnu. Men han har vel nærmest været skadet nonstop i den tid, eller husker jeg forkert? Det bliver spændende at se om han kan omstilles til at være centralmidtbanespiller under TT. Jeg tror bestemt det kan være en styrke at få en centralmidtbanespiller ind der har en del af de samme kompetencer som Rømer, men er en anelse bedre på bolden end Rømer.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
man 11. mar 2024
Hvis I ikke taber i dag så tangerer I en FCK rekord.
Jeg mener at have læst at FCK var ubesejret over SønderjyskE i 23 kampe i træk og I er ubesejret mod Randers i 22 kampe i træk.
Jeg mener at have læst at FCK var ubesejret over SønderjyskE i 23 kampe i træk og I er ubesejret mod Randers i 22 kampe i træk.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 11. mar 2024
Det er lige meget. Simon Bræmer har givet os 0% mesterskabschance i den nyeste Mediano, så vi kan lige så godt pakke sammen her.
Midtjylland!
man 11. mar 2024
Vi har så vidt jeg forstår på superstats.dk ikke tabt til Randers i 29 superligakampe i træk. Så i dag kan være en form for jubilæum:
https://superstats.dk/streak/bestemtmodstander/visserie?hold=5&modstander=8&start=2013-05-12&slut=2023-10-08&type=alle
Jeg ved ikke hvor normalt det er hverken herhjemme eller i det store udland ikke at tabe til den samme modstander i 30 kampe i træk, men tænker det hører til sjældenhederne.
Det skal dog også i en mere aktuelt-relevant sammenhæng noteres, at vi faktisk ikke har vundet i de seneste tre forsøg.
https://superstats.dk/streak/bestemtmodstander/visserie?hold=5&modstander=8&start=2013-05-12&slut=2023-10-08&type=alle
Jeg ved ikke hvor normalt det er hverken herhjemme eller i det store udland ikke at tabe til den samme modstander i 30 kampe i træk, men tænker det hører til sjældenhederne.
Det skal dog også i en mere aktuelt-relevant sammenhæng noteres, at vi faktisk ikke har vundet i de seneste tre forsøg.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!