Det er lige meget. Simon Bræmer har givet os 0% mesterskabschance i den nyeste Mediano, så vi kan lige så godt pakke sammen her.
Hehe. Jeg har egentlig altid nydt at høre Mediano, og nyder det egentlig stadig. De skal dog passe på med ikke at få eksperter ind der smider alle former for nuancer ud af vinduet, som virker lidt som tilfældet her. Det kan ikke provokere mig eller få mig op i det røde felt at en eller anden tidligere fodboldspiller ikke tror på at vi kan blive mestre. Det kan heller ikke få mig til at stoppe med at lytte for den sags skyld. Men hvis de gerne vil være en fodboldpodcsat der går meget i dybden og nuancerne, så er det der nok ikke helt det man tænker.
Fun fact: Simon Bræmers egen titel med AaB kom i 2007-2008 sæsonen. Hans AaB-hold havde efter 21 spillerunder 43 point med 3 point ned til FCK på andenpladsen. Gad vide hvor mange procents chance for et mesterskab nutids Simon Bræmer ville givet 2008-Simon Bræmers hold :D
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!