Snak

Mere indhold efter annoncen
Zelden bliver nok reddet af at han faktisk er rimelig rent på bolden, men stadig en voldsom takling som han jo på ingen måder har kontrol over.

Stærkt kommet på af Oliver. Han har virkelig lagt noget målnæse på i denne sæson.

Banen er skrald, vi skal passe på Randers´ hurtige drenge og bolde der hopper mærkeligt. Men vi har spist os bedre ind i det efterhånden.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Banen er tung, rigtig tung
Havde Randers haft nogle bedre angribere, så var vi bagud med et par stykker nu.
Vi smider mange bolde væk i opspillet og har intet restforsvar lige nu. Måske Emiliano skal ind i pausen og stabilisere lortet.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Nu er det altså snart på tide vi får diskuteret Simsir.
4 skud har han haft på mål og samtlige kunne jeg have gjort bedre.
Han er jo en piv ringe afslutter. Mon ikke bare han skulle aflevere bolden til Cho eller Brynhildsen i stedet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så spil dog forhelved en af de 2 spillere der er helt fri hele tiden. Kan spillerne slet ikke se 2-3 m fra. Shit vi sejler.
Vi er godt nok heldige med at deres angribere er ringere end Simsir.
Vi er helt helt væk. Det er profesionelfodbold gutter. Ligner jo miniputter lige nu. Hvordan kan man ikke vide hvordan man skal stå på banen. Gigo står op i angrebet. Simsir står bare og de 4 bagved er helt forvirret.
Ikke nok med at Simsir totalt har mistet sit output. Han kan heller ikke forsvare om så hans liv afhang af det.
Ud med ham i pausen, ind med Emil og få stabiliseret den midtbane.
Vi spiller jo som FCK mod os sidste weekend.
TT, vi er stadig helt væk…
Jeg kan slet ikke forstå hvor intensiteten er. Vil vi ikke vinde guld? Ligner gerne OS vil, hvad vil Ola, Gigo, Simsir og mange flere.
Annonce