Har Ingason ikke snart spillet sig af eller kan han ikke det?
Snak
man 11. mar 2024
Jeg kan egentligt godt forstå at han ikke sætter Emil ind i denne kamp.
Det er nok ikke den bedste bane at komme ind på efter en lang skade.
Det er nok ikke den bedste bane at komme ind på efter en lang skade.
man 11. mar 2024
Jeg kan ikke se at Cho og Ola i dag er med til at gøre noget som helet i det pres. Hvorfor skal de blive ved at spille? Vi har jo intet pres i dag
man 11. mar 2024
Det har hjulpet lidt at få Charles ind.
Jeg tror dette var den sidste kamp fra start til Simsir i denne omgang.
Jeg tror dette var den sidste kamp fra start til Simsir i denne omgang.
man 11. mar 2024
Syntes nu stadig at Cho arbejder for sagen.
Brynhildsen har ikke været god. Måske det er på tide med Kamara?
Brynhildsen har ikke været god. Måske det er på tide med Kamara?
man 11. mar 2024
Ja Charles har fået et plus i min bog i dag ind til nu. Men synes det er helt vildt så ringe vi er.
OS er voldsomt meget bedre end alle andre. Kom så Emi, han har jeg savnet.
OS er voldsomt meget bedre end alle andre. Kom så Emi, han har jeg savnet.
man 11. mar 2024
Randers ender jo med at score.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!