Snak

Mere indhold efter annoncen
Har Ingason ikke snart spillet sig af eller kan han ikke det?
Jeg kan egentligt godt forstå at han ikke sætter Emil ind i denne kamp.
Det er nok ikke den bedste bane at komme ind på efter en lang skade.
Jeg kan ikke se at Cho og Ola i dag er med til at gøre noget som helet i det pres. Hvorfor skal de blive ved at spille? Vi har jo intet pres i dag
Det har hjulpet lidt at få Charles ind.
Jeg tror dette var den sidste kamp fra start til Simsir i denne omgang.
Syntes nu stadig at Cho arbejder for sagen.
Brynhildsen har ikke været god. Måske det er på tide med Kamara?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så kommer han sgu ind alligevel.
Ja hvad ved jeg :-D
Ja Charles har fået et plus i min bog i dag ind til nu. Men synes det er helt vildt så ringe vi er.

OS er voldsomt meget bedre end alle andre. Kom så Emi, han har jeg savnet.
Randers ender jo med at score.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Ja, jeg tror også den ender uafgjort
Nu skal der åbenbart sættes en prop i. Det mener jeg er en helt forkert taktik. Hvorfor ikke angribe lidt mere i stedet for at forsvare?
Annonce