Der er ingen på banen der kan holde i bolden, så hvordan skulle vi kunne angribe. Der er vel 7-8 mand på banen der ikke ret gerne vil have bolden
Snak
man 11. mar 2024
Det er rigtigt.
Men det må sgu også være hårdt at løbe på den bane.
Er imponeret af Cho og Oliver at de bare fortsætter på så tung en bane.
Men det må sgu også være hårdt at løbe på den bane.
Er imponeret af Cho og Oliver at de bare fortsætter på så tung en bane.
man 11. mar 2024
Det var nok den grimmeste sejr jeg længe har set.
Ikke at det var ufortjent, for Randers har nogle elendige angribere. Men den bane gjorde at poleret spil blev helt umuligt.
3 point og vi kan se frem mod Vejle.
Ikke at det var ufortjent, for Randers har nogle elendige angribere. Men den bane gjorde at poleret spil blev helt umuligt.
3 point og vi kan se frem mod Vejle.
man 11. mar 2024
Puha den var vigtig, men kæft en ringe kamp. Jeg sagde det inden, OS og Gigo på midten så kan vi ikke styre spillet. De har slet ikke bolden. De er løbende 8ere ikke boldførende. Vi kan godt få noget af et problem hvis ikke vi løser det snart.
De to rigtige kanter var ikke løsningen, de formåede ikke at sætte spillet og Simsirs form er et problem, han hjælper ikke spillet, han tager så mange forkerte valg.
De to rigtige kanter var ikke løsningen, de formåede ikke at sætte spillet og Simsirs form er et problem, han hjælper ikke spillet, han tager så mange forkerte valg.
man 11. mar 2024
Jeg forstår ikke helt, at vi ikke piller en angriber ud og går over i en art 4-5-1, når vi har så store problemer med at etablere noget på den sandbane. Hvis vi ikke skaber chancer, har vi ikke gavn af Franculino - så kan man lige så godt lade være med at sætte ham ind.
Kampbilledet var det samme stort set fra vores scoring og kampen ud. Fight og overlevelse. Men okay, det gik jo. Hårdt arbejde overstået, og vi er fri for den bane. Positivt.
Kampbilledet var det samme stort set fra vores scoring og kampen ud. Fight og overlevelse. Men okay, det gik jo. Hårdt arbejde overstået, og vi er fri for den bane. Positivt.
Midtjylland!
man 11. mar 2024
Selv om det var en enormt ringe sejr. Så skal vi alle lige huske sidste sæson.
Der kunne vi ikke vinde over de dårlige hold, men gjorde det ok mod top 6.
Nu gør vi det godt mod dem alle. Det er sgu da positivt :-)
Der kunne vi ikke vinde over de dårlige hold, men gjorde det ok mod top 6.
Nu gør vi det godt mod dem alle. Det er sgu da positivt :-)
man 11. mar 2024
Absolut. Der var også et vist pres grundet de andre topholds sejre. Fedt at stå imod det, og så gør det mindre, at det er på uskøn vis.
Midtjylland!
man 11. mar 2024
Ja der er heldigvis masser af positivt at tage med. Jeg synes bare vores midtmidt kommer til at se tynd ud. Vi kan godt risikere at Sif, GF og bif kommer til at stille sig ned og bede os skabe kampen. Men vi må se, bliver en fordel hvis vi ligger foran dem på point. Desuden kan BIF og FCK få det lige så svært mod hold der stiller sig ned og de skulle også gerne få det svært mod os.
man 11. mar 2024
Vi er desuden pt rundens næststørste favorit i næste runde. GF hjemme mod Hvidovre som eneste der slår os, men bif hjemme mod sif kommer også tæt på.
Dog er alle 3 tophold store favoritter. Spændende hvis alle bare vinder en gang til, virkelig kamp om det i toppen i år.
Sidste år kæmpede fcn og fck om hvem der var mindst ringe… i år kæmper de 3 i toppen om hvem der er bedst.
Dog er alle 3 tophold store favoritter. Spændende hvis alle bare vinder en gang til, virkelig kamp om det i toppen i år.
Sidste år kæmpede fcn og fck om hvem der var mindst ringe… i år kæmper de 3 i toppen om hvem der er bedst.