Jeg tror på OB denne gang. De har gang i et eller andet ovre på den lille ø.
De kan ikke blive ved med at tabe på den hjemmebane.
Det sjovt du skriver det. Jeg har tænkt samme tanke. Man ved bare at det sker. (Forhåbentlig ikke). Derfor havde det jo været finthvis VFF og RFC kunne have drillet BIF, og jer idag. Tillykke med sejren 👍
https://facebook.com/enchancetillasse/