Jeg er med på at det bliver utrolig skingert og det kan jo også være lidt ligemeget, men…
Mediernes dækning: tillykke med 3-0 sejren, 10 af de seneste 11, meeen, de spiller ikke godt hva? De er lidt heldige hva?
Samme medier: CORNER, CORNER, CORNER! Er fck ikke bare goe? Highlights fra OB kampen, ser ret så lige ud, OB med mange store chancer. Spiller fck ret godt? I silkebåår som er det ringeste hold i suppen pt, der har sif bestemt også sit indtil fck får scoret. Dårlig 60 min mod os, klasker et LBK hold som var helt væk og så OB som ikke har vundet hjemme.
Jeg blot forstår det ikke. Jeg ønsker egentlig ikke at tage noget fra FCK, jeg er meget imponeret over dem, men jeg fatter ikke hvorfor al de gør er det mest fantastiske.
Mediernes dækning: tillykke med 3-0 sejren, 10 af de seneste 11, meeen, de spiller ikke godt hva? De er lidt heldige hva?
Samme medier: CORNER, CORNER, CORNER! Er fck ikke bare goe? Highlights fra OB kampen, ser ret så lige ud, OB med mange store chancer. Spiller fck ret godt? I silkebåår som er det ringeste hold i suppen pt, der har sif bestemt også sit indtil fck får scoret. Dårlig 60 min mod os, klasker et LBK hold som var helt væk og så OB som ikke har vundet hjemme.
Jeg blot forstår det ikke. Jeg ønsker egentlig ikke at tage noget fra FCK, jeg er meget imponeret over dem, men jeg fatter ikke hvorfor al de gør er det mest fantastiske.