Lad mig lige skrive det på en lidt anden måde.
HVIS vi vinder de 3 første kampe, og FCK slår Brøndby så er vi minimum 4 point foran nummer 2 (BIF) og 6 foran nummer 3 (FCK) .
Spiller de to X i den første så er vi 8 foran FCK (3 på BIF) og vinder BIF den første så er det potentielt stadig helt lige mellem os og dem, mens FCK så vil være mindst 9 efter.
Igen, det er blot for at sige at hvis vi bare kommer bragende ind i det så er der virkelig pres på især FCK. meeeeen så skal vi altså også lige vinde de 3 første kampe først.
HVIS vi vinder de 3 første kampe, og FCK slår Brøndby så er vi minimum 4 point foran nummer 2 (BIF) og 6 foran nummer 3 (FCK) .
Spiller de to X i den første så er vi 8 foran FCK (3 på BIF) og vinder BIF den første så er det potentielt stadig helt lige mellem os og dem, mens FCK så vil være mindst 9 efter.
Igen, det er blot for at sige at hvis vi bare kommer bragende ind i det så er der virkelig pres på især FCK. meeeeen så skal vi altså også lige vinde de 3 første kampe først.