FCK har et godt tag på Brøndby
Brøndby har et godt tag på FCM
FCM har et godt tag på FCK
De neutraliserer hinanden.
Altså mestrene er det hold der ikke snubler mod AGF, FCN og Silkeborg.
FCN, SIF og GF kommer i hverfald udentvivl til, at satse 100 % på pokalen.
Jeg har tror dog BIF render med det i år, da de spiller det bedste bold.
FCK på en 2. plads og FCM på en 3. plads.
Det er i hvert fald en mulighed for at komme godt fra start i slutspillet. Seks point i de to første vil jo betyde at vi er 20 % igennem, og taget point på minimum en af forfølgerne. Det kan give noget vigtig luft inden vi står overfor netop de to i runde 3 og 4.
Nordsjælland har vi et rigtig godt tag på hjemme med 12 kampe i træk uden nederlag og 6 sejre i de seneste 7. Men de skal jo aldrig undervurderes. AGF i Aarhus plejer at give nogen rigtig grimme kampe, men vi har også et hæderligt tag på dem i Aarhus. Det er også spændende hvad pokalkampene får at betydning.
Jeg tror desværre kun vi får maks 7 point i de første 4 kampe. Så vil jeg endda sige, at jeg tror mere på 5 point. Men vores historik mod FCK på MCH giver en lille tro på 7 point. Men næste gang vi møder FCK, er det eneste de skal fokusere på mesterskabet.
Brøndby har et godt tag på FCM
FCM har et godt tag på FCK
De neutraliserer hinanden.
Altså mestrene er det hold der ikke snubler mod AGF, FCN og Silkeborg.
FCN, SIF og GF kommer i hverfald udentvivl til, at satse 100 % på pokalen.
Jeg har tror dog BIF render med det i år, da de spiller det bedste bold.
FCK på en 2. plads og FCM på en 3. plads.
Det er i hvert fald en mulighed for at komme godt fra start i slutspillet. Seks point i de to første vil jo betyde at vi er 20 % igennem, og taget point på minimum en af forfølgerne. Det kan give noget vigtig luft inden vi står overfor netop de to i runde 3 og 4.
Nordsjælland har vi et rigtig godt tag på hjemme med 12 kampe i træk uden nederlag og 6 sejre i de seneste 7. Men de skal jo aldrig undervurderes. AGF i Aarhus plejer at give nogen rigtig grimme kampe, men vi har også et hæderligt tag på dem i Aarhus. Det er også spændende hvad pokalkampene får at betydning.
Jeg tror desværre kun vi får maks 7 point i de første 4 kampe. Så vil jeg endda sige, at jeg tror mere på 5 point. Men vores historik mod FCK på MCH giver en lille tro på 7 point. Men næste gang vi møder FCK, er det eneste de skal fokusere på mesterskabet.