Nu er jeg gået et par sider tilbage BB, og det er den mængde energi jeg gider bruge på dig.
Jeg ved ikke hvad du mener med kampprogram?
Jeg ved ikke hvad du mener med kampprogram?
Du skal nok lige fjerne Atlantic Cup kampen fra det regnestykke. Den hedder så 3.1.1 i FCK favør hjemme, og 2.2.1 i FCK favør samlet set 🙂Sorry, jeg glemte at tjekke om der var venskabskampe! Så du har helt ret.
For mig giver det næsten ingen mening at sammenligne med tidligere tiders trupper og hvordan det er gået der.
Jo, der er selvfølgelig nogle hold hvor man bare har et godt tag på dem, som eksempel Vejle og Randers, for FCM´s vedkommende.
Men der er umiddelbart ingen nemme kampe i det her mesterskabsspil, så koncentrationen skal være på maks.