Jeg tror at jeg må holde fast i det jeg tidligere har skrevet.
Det af de 3 tophold der taber til de 3 andre i slutspillet bliver ikke mester. Så jeg er som Gelmore også en del i tvivl om vi kan blive mester nu.
Brøndby spiller som et hold og har god kvalitet. Det bringer dem langt og de må være at betragte som favoritter.
FCK er individualister og det kan også noget, men det er ikke nok i denne sæson. 5 Point virker som meget for FCK.
Jeg er ikke helt på Gelmores med at vi ender som nummer 3. Men der skal godt nok andre boller på suppen mod AGF i den næste kamp.
Vi bliver også nødt til at holde de tre til FCK, hvilket nok skulle være noget der kunne ske.
Det af de 3 tophold der taber til de 3 andre i slutspillet bliver ikke mester. Så jeg er som Gelmore også en del i tvivl om vi kan blive mester nu.
Brøndby spiller som et hold og har god kvalitet. Det bringer dem langt og de må være at betragte som favoritter.
FCK er individualister og det kan også noget, men det er ikke nok i denne sæson. 5 Point virker som meget for FCK.
Jeg er ikke helt på Gelmores med at vi ender som nummer 3. Men der skal godt nok andre boller på suppen mod AGF i den næste kamp.
Vi bliver også nødt til at holde de tre til FCK, hvilket nok skulle være noget der kunne ske.