Jeg tror desværre også at vi må antage, at det er en erstatning og ikke en reserve for Kris vi leder efter. Det er længe siden man har hørt noget nyt om Kris, men der må være meget meget langt tilbage til fodbold på topplan, hvis det overhovedet er muligt. Mindre end det kan heldigvis også gøre det. Men vi savner helt åbenlyst han kvaliteter indenfor kridtstregerne.
I forhold til mesterskabet, så må bekymringerne omkring Brøndby efterhånden stå klart, hvis de ikke gjorde det i forvejen. De har ikke tabt en kamp siden august. De har nu overstået deres "på papiret" sværeste kamp i dette slutspil - med 3 point. Spørgsmålet er selvfølgelig om gassen går af ballonen. Men det har man vel spurgt sig selv om det meste af sæsonen. Gassen er ikke gået af endnu. Det er ikke umiddelbart til at se hvem der lige skal slå dem, med den bølge de rider på lige nu. Udover os. Og vi har indtil videre heller ikke kunne.
Jeg forstår godt at de nu er blevet favoritter hos bookmakerne. Men tingene i toppen kan hurtigt skifte.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!