Ja enig Mads. Lever sikkert fint med set hvis vi vinder, meen jeg plejer at være mere begejstret når jeg ser os spille. Det her var grænsen til kedeligt. Dog levede vi lidt op de sidste 10 min efter jeg brokkede mig, vi skabte i hvert fald lidt chancer der.
Snak
søn 7. apr 2024
Efter Charles er skiftet ud, så har AGF fået en motorvej i vores venstre side.
Simsir er bare ikke op til par defensivt.
Simsir er bare ikke op til par defensivt.
søn 7. apr 2024
Jeg mener virkelig ikke der er rødt til Tobias Anker. Men den er vel nærmest identisk med den Pablo Ortiz fik i Vejle i efteråret ?
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
søn 7. apr 2024
Det er Simsir der laver nogle sindssyge afleveringer tilbage til AGF, der gør det farligt hele tiden.
søn 7. apr 2024
Øjjj Simsir…
Hvorfor er der ikke en af vores spillere der tager ham i nakken og smider ham en syngende lussing. KOM NU FOR HELVED! Vi kæmper for guld.
Men fuck hvor vigtigt.
Hvorfor er der ikke en af vores spillere der tager ham i nakken og smider ham en syngende lussing. KOM NU FOR HELVED! Vi kæmper for guld.
Men fuck hvor vigtigt.
søn 7. apr 2024
Vi ser sgu fodbold forskelligt drenge. Hvorfor synes I ikke det er rødt?
Han stjæler da en giga chance? Jeg ved at det er uden for feltet, men det det der er for mig en oplagt scoringschance.
Chos straffe kan I stikke skråt op, synes det var latterligt.
Han stjæler da en giga chance? Jeg ved at det er uden for feltet, men det det der er for mig en oplagt scoringschance.
Chos straffe kan I stikke skråt op, synes det var latterligt.
Redigeretsøn 7. apr 2024
Puha det holdte hårdt. Men for satan Simsir skal jo bare lukke den kamp. Hans attitude og kropssprog er godt nok irriterende.
6 Point ned til FCK og vi har dem hjemme næste gang.
Jeg mener ikke det er en oplagtscoringschance.
6 Point ned til FCK og vi har dem hjemme næste gang.
Han stjæler da en giga chance? Jeg ved at det er uden for feltet, men det det der er for mig en oplagt scoringschance.
Jeg mener ikke det er en oplagtscoringschance.
søn 7. apr 2024
Den kan da dømmes, men jeg syntes ikke det er helt ok, især når den bliver skudt på armen så tæt på.
Men jeg har ikke set den igen, så det kan da godt være at han løfter armen.
I dette tilfælde, så er det vel korrekt.
Men jeg har ikke set den igen, så det kan da godt være at han løfter armen.
I dette tilfælde, så er det vel korrekt.
søn 7. apr 2024
Problemet er jo lidt, at hvis han dømmer frisparket for hånd på bolden, så er det eneste, der mangler ift. rødt, at Cho ville være nået til en oplagt scoringsmulighed. Det synes jeg sagtens, man kan argumentere for, at han ville komme til. Det ligner, han ville få en én-mod-én med målmanden.
Når det så er sagt, er jeg ikke sikker på, det er forsætligt, og derfor virker den ekstra hård.
Nå! Vigtig, vigtig sejr i Aarhus. Fedt, at vi kommer direkte tilbage på sejrssporet. Ingen grund til fuldstændig at forære Brøndby mesterskabet. Vi skal være med.
Når det så er sagt, er jeg ikke sikker på, det er forsætligt, og derfor virker den ekstra hård.
Nå! Vigtig, vigtig sejr i Aarhus. Fedt, at vi kommer direkte tilbage på sejrssporet. Ingen grund til fuldstændig at forære Brøndby mesterskabet. Vi skal være med.
Midtjylland!