Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu så jeg det røde igen og den er sgu nok god nok. Hvis han dømmer hands, så er den jo rødt helt i tråd med Pablo Ortiz i Vejle. Jeg har det dog stadig lidt stramt med de der handsforseelser hvor forsvarsspillere er prisgivet, som jeg lidt synes Tobias Anker er. Jeg synes ikke han er gør meget udfald i boldens retning.

Vigtig sejr i dag hvor det er lidt fjollet, at AGF faktisk blev farlige til sidst. De havde intet i 90 minutter, hvilket de ikke kan give dommeren skyld for. Nu må man håbe at Silkeborg kan drille Brøndby i morgen, selvom der vel ikke er nogen der reellt tror på det. Og så må vi knække halsen på FCKs gulddrømme søndag.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
I øvrigt en meget unødvendig karantæne Ingi tilragede sig i dag. Heldigvis var Juninho og Bech stærke sammen sidst vi mødte FCK.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Fik Ingi kort? Var det i tumulten efter slutfløjtet?
Midtjylland!
Grunden til AGF fik plads og blev bedre i slutningen af kampen, skyldes ene og alene Simsir.
Sjældent har jeg set et så elendigt indhop. Han kommer til en masse, men han kører egotrippet i stedet for at aflevere. Han kan ikke komme i en tackling om så hans liv afhang af det. Han smed bolden til farlige AGF kontra, mindst 3 gange.
Charles er efterhånden ved at blive en af mine yndlings spillere på dette hold. Han har spillet godt og solidt når han er kommet ind, han knokler røven ud af bukserne. I går lavede han også lækre ting. Men bedst af alt, han brokker sig aldrig. Han gør bare sit bedste og det er ved at være godt.
Simsir er desuden også piv ufarlig.
Jeg er vild med Simsir, men han skal på bænken et stykke tid, og kun ind hvis vi er foran med mindst 2 kasser.
At AGF ikke scorede i går på nogle af de foræringer Simsir gav dem, er tæt på utroligt.
Fik Ingi kort? Var det i tumulten efter slutfløjtet?


De viste vist aldrig en grafik på det i TV, så jeg er faktisk selv i tvivl. Ifølge livescore fik han gult minuttet efter Tobias Anker får rødt. Jeg tænker det er får den arm i hovedet på Tingager, hvor sidst nævnte spontant og kortvarigt brækkede hele ansigtet. Ingi har også karantæne på superstats, så modsat sidste gang vi spillede i Aarhus, hvor der var tvivl om Cho fik gult, så tror jeg den er god nok denne gang.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De viste vist aldrig en grafik på det i TV, så jeg er faktisk selv i tvivl. Ifølge livescore fik han gult minuttet efter Tobias Anker får rødt. Jeg tænker det er får den arm i hovedet på Tingager, hvor sidst nævnte spontant og kortvarigt brækkede hele ansigtet. Ingi har også karantæne på superstats, så modsat sidste gang vi spillede i Aarhus, hvor der var tvivl om Cho fik gult, så tror jeg den er god nok denne gang.


Jf. superligaens egen grafik fra kampen, så fik Ingi ikke kort - Det var kun Osorio og Rømer.

Men jf. Superstats - Så har Ingi karantæne mod FCK.
https://superliga.dk/kampe/2023-2024/agf-fc-midtjylland-07-04-2024

Superliga.dk har også nu, at Ingi fik gult. Det må betyde at det bliver Juninho og Mads Bech på søndag.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Så må FCK finde en anden taktik end gøre som FCN og AGF. Ingasson er ikke hurtig, og de prøvede begge hold at udnytte det ved at spille mod bagrummet bag Ingasson.
Det kan man ikke mod Juninho, da han absolut ikke er en langsom spiller.
Jeg glæder mig til at se ham folde sig ud igen.
Juninho er en fed type. Han ligner virkelig ikke en man vil møde i en mørk gyde. Han var virkelig stærk i starten af af sin tid, men fik så den her absurde FIFA-karantæne, hvorefter hans niveau faldt en del. Men synes han efterhånden virker tilbage på et stærkt niveau. Det er ret essentielt at have tre solide stoppere der ikke er alt for langt fra hinanden i niveau. Det synes jeg vi har.

At Juninho så også er et bæst på dødbolde er vel kun et plus, FCK´s evner på defensive standarder taget i betragtning.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Han må gerne begynde at få et output, på de mange afslutninger han kommer til.
Annonce