Nu så jeg det røde igen og den er sgu nok god nok. Hvis han dømmer hands, så er den jo rødt helt i tråd med Pablo Ortiz i Vejle. Jeg har det dog stadig lidt stramt med de der handsforseelser hvor forsvarsspillere er prisgivet, som jeg lidt synes Tobias Anker er. Jeg synes ikke han er gør meget udfald i boldens retning.
Vigtig sejr i dag hvor det er lidt fjollet, at AGF faktisk blev farlige til sidst. De havde intet i 90 minutter, hvilket de ikke kan give dommeren skyld for. Nu må man håbe at Silkeborg kan drille Brøndby i morgen, selvom der vel ikke er nogen der reellt tror på det. Og så må vi knække halsen på FCKs gulddrømme søndag.
Vigtig sejr i dag hvor det er lidt fjollet, at AGF faktisk blev farlige til sidst. De havde intet i 90 minutter, hvilket de ikke kan give dommeren skyld for. Nu må man håbe at Silkeborg kan drille Brøndby i morgen, selvom der vel ikke er nogen der reellt tror på det. Og så må vi knække halsen på FCKs gulddrømme søndag.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!