Jeg håber bestemt heller ikke at Wass er ude længe eller lign. Men vi kan jo ikke komme udenom, at hvorvidt han er, kan få en vis betydning for mesterskabet. På samme måde som vi af ulykkelige omstændigheder er tvunget til at undvære Kris. Det tydeligt har haft betydning for vores kvalitet på bolden, hvilket vel netop er den del af spillet vi (fortjent nok) får en del kritiske bemærkninger på niveauet af. Og der synes jeg måske at den detalje at vi mangler vores klart mest pasningssikre midtbanespiller bliver underspillet en anelse.
Så jeg synes ikke desto mindre at det ville være interessant at se hvilket niveau vores konkurrenter ville kunne levere på hvis Brøndby var tvunget til at spillet uden Wass eller FCK uden Falk. Ikke for at ønske nogen af dem noget ondt eller lign., men på en eller anden måde nuancerer det for mig debatten omkring vores spil en del.
Jeg tror dog ikke at Wass er ude ret længe, ud fra de ting man læser rundt omkring.
En voldsomt spændende runde vi går i møde på søndag, i øvrigt. Jeg kan forstå på Tipsbladet at FCK åbenbart var "den store vinder" efter resultatet i går. Det er måske bare mig som sofafan der ikke forstå den logik, men kampen søndag nærmer sig vel allersidste udkald for FCK, og de kan vel ikke nøjes med X i Herning. Det ville være træls timing at med en "Babacar-der-random-scorer-fra-25-meter-med-hovedet"-kamp i Herning denne gang. Jeg er mere til en af de kampbilleder vi oftere har set i de senere år.
AGF kan vel potentielt godt drille Brøndby i Aarhus. Især hvis de som nævnt er uden Wass. Det er dog få dage efter AGF´s pokalkamp, så det kunne nok godt være trætte stænger der kommer på banen.
Så jeg synes ikke desto mindre at det ville være interessant at se hvilket niveau vores konkurrenter ville kunne levere på hvis Brøndby var tvunget til at spillet uden Wass eller FCK uden Falk. Ikke for at ønske nogen af dem noget ondt eller lign., men på en eller anden måde nuancerer det for mig debatten omkring vores spil en del.
Jeg tror dog ikke at Wass er ude ret længe, ud fra de ting man læser rundt omkring.
En voldsomt spændende runde vi går i møde på søndag, i øvrigt. Jeg kan forstå på Tipsbladet at FCK åbenbart var "den store vinder" efter resultatet i går. Det er måske bare mig som sofafan der ikke forstå den logik, men kampen søndag nærmer sig vel allersidste udkald for FCK, og de kan vel ikke nøjes med X i Herning. Det ville være træls timing at med en "Babacar-der-random-scorer-fra-25-meter-med-hovedet"-kamp i Herning denne gang. Jeg er mere til en af de kampbilleder vi oftere har set i de senere år.
AGF kan vel potentielt godt drille Brøndby i Aarhus. Især hvis de som nævnt er uden Wass. Det er dog få dage efter AGF´s pokalkamp, så det kunne nok godt være trætte stænger der kommer på banen.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!