En første halvleg hvor vi ikke ligefrem er gode. Men Dario ligner en kommende verdensstjerne i dag. Han tørrer røv i FCK hver gang han har bolden.
Vi har haft marginalerne med os. Vi er heldige med FCKs bolde falder ned til Lerager, som endnu engang fremstår mere som en primitiv voldsmand end som professionel fodboldspiller. Han er svær at holde af. Udover når han heller vil diskutere med dommere end sparke en bold i et helt frit mål, altså.
Vi skal have bedre styr på Cornelius i anden halvleg. Han skaber store problemer hver gang.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!