Snak

Mere indhold efter annoncen
Kom så!
Det er nu det gælder. Endda hjælp fra Aarhus
Sådan GF. Tager point end masser af reserver.

Sagde jo at top 3 nok skulle få det svært mod bund 3 :)

KOM SÅ FCM!!
Kæft Dario ser god ud. Rigtig god start af ham og af holdet.

Sjovt at fck ALTID snakker om hvordan vi spiller. De står bare nede og tæsker lange bolde. Jeg er vild med det ❤️👌
Fed kamp mellem to gode hold.
Det er sgu en fornøjelse at se.
En første halvleg hvor vi ikke ligefrem er gode. Men Dario ligner en kommende verdensstjerne i dag. Han tørrer røv i FCK hver gang han har bolden.

Vi har haft marginalerne med os. Vi er heldige med FCKs bolde falder ned til Lerager, som endnu engang fremstår mere som en primitiv voldsmand end som professionel fodboldspiller. Han er svær at holde af. Udover når han heller vil diskutere med dommere end sparke en bold i et helt frit mål, altså.

Vi skal have bedre styr på Cornelius i anden halvleg. Han skaber store problemer hver gang.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Altså, hvis Lerager er voldsmand er Sørensen vel også?
En første halvleg hvor vi ikke ligefrem er gode. Men Dario ligner en kommende verdensstjerne i dag. Han tørrer røv i FCK hver gang han har bolden.

En halvleg vare 45 min. Kan godt være fck var gode i 20 min, men det var vi altså også.
To gode hold, jævnbyrdig, Dario er forskellen pt.
Vi har været dejlige effektive - Det er selvfølgelig sjældent man score sådan et mål, men tager vi gerne med.

Ikke sikker på Corner kan spille en hel kamp - Men hans fysik har været en udfordring.
Altså, hvis Lerager er voldsmand er Sørensen vel også


Hvis Oliver ender med at lave samme mængde beskidte sene taklinger i løbet at sin karriere som Lerager, så er det nok rigtigt nok.

Lukas Lerager er for øvrigt sikkert ikke voldsmand. Han er sikker en ganske flink fyr. I dag har han dog lignet mere Nicolai Poulsen end Rasmus Falk
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Lad os lige blive enige om en ting. Osorios mål er ikke held. Det er noget han kan det der.
Dejligt at se han bliver bedre som vejret også gør det. Ham har vi ikke i næste sæson.
Annonce