Fodbold er virkelig en sport om momentum. Man kan da naturligvis godt forstå at de er glade i København med at de trods alt fik holdt liv i gulddrømmen. Men faktum er så samtidig også, at de på et klodset straffespark sikrer deres første point i slutspillet i 3. forsøg. De har stadig 6 point op.
Jeg kan også forstå på flere FCK-bekendte og enkelte i deres klubtråd at de åbenbart var klart det bedste hold i dag. Og det endda er "pervest at de ikke vinder". Det er jo selvfølgelig individuelt, og vi har da også nogen marginaler med os og noget stolpe-ud for FCK. Men samtidig er de en vanvittig sidste øjebliksredning fra Peter Ankersen fra at være bagud med 2. Jeg sidder ikke personligt med en følelse af en kamp hvor FCK er klart bedre end os.
Vi havde muligheden for at knække halsen på løven endegyldigt for i år. Den pissede vi unødvendigt væk til allersidst, og nu vejer de pludselig morgenluft. Spørgsmålet er om der er reelt indhold i det.
Noget andet der er pissetræls er, at vi med en sejr i dag kunne sikre og et kampbillede søndag hvor Brøndby skulle skabe kampen. Det lægger bedre til os.
Jeg kan også forstå på flere FCK-bekendte og enkelte i deres klubtråd at de åbenbart var klart det bedste hold i dag. Og det endda er "pervest at de ikke vinder". Det er jo selvfølgelig individuelt, og vi har da også nogen marginaler med os og noget stolpe-ud for FCK. Men samtidig er de en vanvittig sidste øjebliksredning fra Peter Ankersen fra at være bagud med 2. Jeg sidder ikke personligt med en følelse af en kamp hvor FCK er klart bedre end os.
Vi havde muligheden for at knække halsen på løven endegyldigt for i år. Den pissede vi unødvendigt væk til allersidst, og nu vejer de pludselig morgenluft. Spørgsmålet er om der er reelt indhold i det.
Noget andet der er pissetræls er, at vi med en sejr i dag kunne sikre og et kampbillede søndag hvor Brøndby skulle skabe kampen. Det lægger bedre til os.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!