Snak

Mere indhold efter annoncen
Men uden Duncan og Sisto er der ikke rigtig råd til en uskarp Ureña. Det er vel kun Igboun der er målfarlig på FCM holdet og jeg har svært ved at se hvor målene skal komme fra.
Hold kæft en kedelig kamp
Hassan kan bare ikke afslutte. Ved godt han scorede mod BIF men afbrænderen mod OB og denne her. Vi må snart have Sisto ind, hvis ikke vi bare skal håbe på noget tilfædigt
Forventeligt. Hvad mon modsvaret bliver? Nogle bud?
Det var ikke meget de udskiftninger hjalp.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forhelvede Rømer sutter pik lige nu...
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
Med den defensiv er det ganske enkelt umuligt at blive ved med at forvente sejre. Kan den begå sig i top-10?

Spillemæssigt har FCN været klart overlegne
Forhelvede Rømer sutter pik lige nu...



Gør han sku altid....

Men igen hvad laver Glenn, hvorfor ændrer et hold der har spillet så godt, BARE fordi det er en modstander, man historisk har problemer mod.. Det var præcis samme fejl som skete i uge 2 mod Aab, der startede vi også med 2 defensive midtbanespillere og skabte INTET..


EDIT: Og så laver Rømer sådan noget der, hvor kom det fra...
Captain America. FCM
Okay, han suttede knap så meget pik ved målet. Godt Rømer!
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
Vi kan jo også begynde at bakke Rømer op så han ikke konstant er isoleret med John..

Og så skal vi til at score på vores chancer..
Annonce