.
Snak
søn 21. sep 2014
Det sædvanlige lort på det skide playmobilstadion.
Jeg er enig med Hausser, det er sat´me skidt, at man bare lader Rømer i stikken mod en kant, der forhåbentlig har været fokus på i det taktiske oplæg.
Der var et glimt af genialitet ved reduceringen, ellers var anden halvleg da godt nok en ynk fra vores side. For en gangs skyld havde indskiftningerne nærmest ingen effekt.
Ja, vi skulle have været skarpere på vores chancer i dag, men vi er trods alt det klart mest scorende hold i ligaen. Det største problem er sgu, at vi lukker så mange ind.
Jeg er enig med Hausser, det er sat´me skidt, at man bare lader Rømer i stikken mod en kant, der forhåbentlig har været fokus på i det taktiske oplæg.
Der var et glimt af genialitet ved reduceringen, ellers var anden halvleg da godt nok en ynk fra vores side. For en gangs skyld havde indskiftningerne nærmest ingen effekt.
Ja, vi skulle have været skarpere på vores chancer i dag, men vi er trods alt det klart mest scorende hold i ligaen. Det største problem er sgu, at vi lukker så mange ind.
Midtjylland!
Redigeretman 22. sep 2014
Jeg kunne ikke se kampen, men kan læse mig frem til, at folk skubber skylden på enten Jim Larsen eller Haugaard. Hvad vil I sige, jer der har set kampen? Det er fandme skidt med den defensiv, og helt klart der hvor vi sejler allermest. Av en dyr runde. FCN og AAB kan vi ikke vinde over, hvad sker der lige for det.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
man 22. sep 2014
Haugaard kan næppe lastes for i går. I første halvleg havde han en rigtig god redning, og i anden halvleg blev han solgt af holdet ved deres scoringer. Generelt synes jeg, Haugaard stod ganske sikkert. Ved 1-0-målet tabte Jim Larsen bolden på vores banehalvdel, men der blev muligvis begået et frispark på ham i samme omgang. I hvert fald lå han ned, da Bech som sædvanlig kørte direkte mod mål og scorede mod os igen (som forudsagt).
Den omvendte trekant på midtbanen fungerede præcis lige så skidt som mod AaB. Nu er det svært at sige, hvordan det ville være gået, hvis vi spillede vores normale formation, men Nordsjælland var først på så mange bolde og stressede vores hold vildt. Derfor fik vi aldrig rigtig noget ordentligt spil i gang. Jeg vil ikke sige, at der er enkelte spillere, der er skyld i den her. Det var kollektivt ikke godt nok - og måske blev kampen tabt på taktikbrættet. Hvis man kunne spille den om, ville det i hvert fald være interessant at se, hvordan det ville gå med at spille vores eget spil i stedet for at rette defensivt ind efter Nordsjællands. Det virker ikke, som om vi har evnerne til at spille på modstandernes præmisser.
Den omvendte trekant på midtbanen fungerede præcis lige så skidt som mod AaB. Nu er det svært at sige, hvordan det ville være gået, hvis vi spillede vores normale formation, men Nordsjælland var først på så mange bolde og stressede vores hold vildt. Derfor fik vi aldrig rigtig noget ordentligt spil i gang. Jeg vil ikke sige, at der er enkelte spillere, der er skyld i den her. Det var kollektivt ikke godt nok - og måske blev kampen tabt på taktikbrættet. Hvis man kunne spille den om, ville det i hvert fald være interessant at se, hvordan det ville gå med at spille vores eget spil i stedet for at rette defensivt ind efter Nordsjællands. Det virker ikke, som om vi har evnerne til at spille på modstandernes præmisser.
Midtjylland!
man 22. sep 2014
Man begynder efterhånden kun at se fejl, men der er ihvertfald mange der er af den holdning, at Haugaard bør hente den afslutning fra Uffe Bech. Den er langt ude fra og ikke særlig hård.
Det er måske lidt hårdt, men jeg syntes dog Haugaard har en tendens til mere at falde end at springe og trods sin størrelse, syntes jeg ikke han dækker meget på de langskud. Det har også tidligere været et problem.
Er enig i at vi tabte kampen på taktikbrættet. Det er jo ikke kun fordi at Sly er ugidelig hund, at han leverer så lidt som i går, når han leverede en fantomkamp for en uge siden. Det handler jo også om hvor meget støtte han får, i hvilke situationer han får bolden og hvor mange muligheder han har.
På alle parametre fejlede vi totalt igår og det er sgu taktikken der er galt med. Sly eller Rilwan, leverer bare ikke deres bedste, når de konstant skal modtage bolden på vores halvdel, men 2 mand i ryggen.
Vi skal være fra den defensive tilgang i disse kampe og da specielt når vores forsvar ikke er bedre end det er, for helt ærligt - Haugaard - Rømer, Banggaard - Jimbo - Lauridsen, er fandme ikke nogen fremragende defensiv, den er faktisk halvringe..
Det er måske lidt hårdt, men jeg syntes dog Haugaard har en tendens til mere at falde end at springe og trods sin størrelse, syntes jeg ikke han dækker meget på de langskud. Det har også tidligere været et problem.
Er enig i at vi tabte kampen på taktikbrættet. Det er jo ikke kun fordi at Sly er ugidelig hund, at han leverer så lidt som i går, når han leverede en fantomkamp for en uge siden. Det handler jo også om hvor meget støtte han får, i hvilke situationer han får bolden og hvor mange muligheder han har.
På alle parametre fejlede vi totalt igår og det er sgu taktikken der er galt med. Sly eller Rilwan, leverer bare ikke deres bedste, når de konstant skal modtage bolden på vores halvdel, men 2 mand i ryggen.
Vi skal være fra den defensive tilgang i disse kampe og da specielt når vores forsvar ikke er bedre end det er, for helt ærligt - Haugaard - Rømer, Banggaard - Jimbo - Lauridsen, er fandme ikke nogen fremragende defensiv, den er faktisk halvringe..
tors 25. sep 2014
Er Duncan tilbage eller hvordan?
Det vides endnu ikke helt sikkert, men mon ikke han er med i truppen og starter på bænken... Det tror jeg!
FCM Mestre 2015, 2018, 2020 fff (flere følger forhåbentlig) Pokalvinder 2019 fff