Snak

Mere indhold efter annoncen
Der kan ikke gå lang tid før medierne afkræver svar på om i nu er favoritter til guldet.
Ja det burde komme, især hvis FCN failer i næste kamp. Men der burde jo heller ikke gå mange kampe før vi begynder at få lidt gummiben ;-)
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Der kan ikke gå lang tid før medierne afkræver svar på om i nu er favoritter til guldet.


Nej, det er satans. Agger må hellere score for Brøndby snart, så kan vi nok gå under radaren et par måneder endnu.
Midtjylland!
Medierne behøver ikke at stille et spørgsmål, hvor svaret er indlysende.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Helt hyggeligt var det åbenbart ikke for alle i Hobro.

http://www.bt.dk/fodbold…tilhaengere
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der kom et par Hobro-kontrollører og slæbte en fyr ud til en ventende politibil, mens jeg var ved at forlade udebaneafsnittet. Altid noget at de åbenbart har fanget det på video, så må man håbe det også fører til en dom.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Tipsbladets ganske interessante artikel om Matthew Benham:

http://tipsbladet.dk/nyh…midtjylland

Her er bl.a. en god beskrivelse af, hvordan vi nu scouter og henter spillere. Benham har veto på transfers, men det har Steinlein og co. også. Og man henter ikke spillere baseret udelukkende på mavefornemmelse eller udelukkende på statistik.
Midtjylland!
Med Erik og Jim skadet, hvordan set det så ud i midterforsvaret? Er Bak snart klar igen? vores defensiv er klart vores svageste punkt lige pt.. Det kan hurtigt komme til at se skidt ud nu.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Bak er klar; han spillede reservekampen mod VB og scorede endda et mål.

Bak-Banggaard-Dickoh-Lauridsen

eller

Rømer-Bak-Banggaard-Lauridsen

Det må være de mulige opstillinger lige nu.
Midtjylland!
Jeg ved ikke, hvor meget man kan bruge sådan en liste til, men The Guardian har lavet en over verdens 40 største talenter fra 1997. Vi har den eneste dansker på listen, Mikkel Duelund.

http://www.theguardian.c…ld-football

Om ikke andet er det da fint med omtalen.
Midtjylland!
Annonce