Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke engang den berømte Martin Ødegaard figurere på listen..
Captain America. FCM
Ødegaard er 98´er, så det er derfor.
Midtjylland!
I morgen tager vi imod lokalrivalerne fra Silkeborg, som det ikke er lykkedes os at slå de sidste 7(!) gange, vi har mødt dem. Det er i sandhed for galt.

Lad os få stoppet den udvikling i morgen; denne gang skal de simpelthen have en lussing. Ingen undskyldninger.
Midtjylland!
Puha, det er lidt for spændende at spille med så usikker en målmand. Synes meget ofte han bliver fanget på mellemhånd.

Derudover må vi gerne lige stramme op og vise vi fortjener at vinde. Også uden dommerhjælp. Jeg tror ikke vi bare kan køre en 1-0 hjem.
Puha, Haugaard reddede os i dag. Fortjent MoM. Det var ellers en tvivlsom præstation af nærmest alle folk på banen, inklusiv dommeren. Ureñas gennembrud til 2-0 var godt. Ellers lavt tempo og skidt reklame for suppen egentlig.

Status efter 11 runder er anderledes positiv. 27 point ud af 33 mulige er sgu flot.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er desværre svært at være uenig i.
fck-medløber.
Klart dårligste hjemmekamp i år hvor man hverken formår at sætte offensiven eller få lukket af bagtil.

Med marginaler og dommertække fik vi dog landet de 3 point i en kamp, hvor jeg kun syntes at Sisto for alvor bød sig til. Bak var et sørgeligt gensyn og et studie i fejl.

Godt, for det lader til at Brøndby og måske også FCK, er ved at komme i gear.
Jeps, Bak var ikke meget værd. Startede med at save en Silkeborg-mand ned og få et tåbeligt gult. På en dag som i dag ville jeg i bakspejlet lige så gerne have set Rømer, når nu modstanderen ikke havde nogen reel trussel fra fløjen. Men selvfølgelig kan man håbe, at det lige var kampen her, der skulle bruges til at banke rust af, og at Bak så er i gear til næste kamp.

Københavnerholdene med to sejre i træk. Vi skal hurtigt op i gear igen, for et par kampes sløseri mere kan snildt lukke hullet til forfølgerne.
Midtjylland!
Straffesparket fra en anden vinkel:

http://kortlink.dk/f3kx
Midtjylland!
Noget pis FCK skulle få sådan et tyndt straffespark, men vi er vist ikke i en position til at brokke os. Av et tyndt straffe vi fik. Vi har virkelig haft marginalerne med os indtil videre i denne sæson, og på et tidspunkt rammer vi muren i en periode, som alle hold jo gør. Jeg håber, og tror, at vi står meget bedre rustet i denne sæson. Vi får virkelig også brug for det nu, da BIF og FCK ser skarpe og effektive ud (ok, FCK er måske ikke ligefrem skarpe, men de kommer lige så langsomt frem med formen).
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Annonce