Snak

Mere indhold efter annoncen
Steinlein lover næsten 1-2 indkøb i næste transfervindue. Hvor tror I, vi søger forstærkninger, og hvem kunne være relevant for os?

Jeg tror lidt, at den udskældte målmandsplads forbliver uændret med Haugaard på kassen. Selvom han har været udskældt blandt flere af vores fans, så virker det som om, at han får stor tillid fra Glenn. Jeg tror, at man søger forstærkning på vores backpladser. Spørgsmålet er så bare, hvem Benhams statistik finder relevant for os. Nogle aktuelle danskere måske?
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Hvad med Ureña og Olson på permanente kontrakter? Det har han jo næsten allerede lovet på forhånd.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Hvis Olsson ikke rigtig får så meget spilletid i efteråret, er det jo ikke sikkert, han vil skrive under med os. Så vil han måske hellere tilbage til Arsenal og derfra jagte en ny udlejning eller et salg.

Marcos (ja, det hedder han åbenbart) Ureña tror jeg til gengæld godt, vi kunne tænkes at skrive under med. Han har på få minutter lavet to meget afgørende aktioner, der sikrede os sejre mod OB og SIF. Han er hurtig og har et godt blik for at udnytte det i sine dybdeløb. Han er, synes jeg, rigtig spændende. Det eneste ærgerlige er, at han måske ikke passer 100 procent ind i vores typiske startkonstellation med to fløje og en enlig Duncan på top. Men jeg kan godt lide, at vi har mulighed for variation.
Midtjylland!
Objektivt, hvis man ser på hvor man billigst forstærker holdet for færrest penge, så må det være på backs og i målet, hvor jeg mener at Haugaard afslører svaghedstegn i hver eneste kamp.

På kanterne, virker Rilwan, Sly og Sisto meget stærkt og den centrale akse, fra midterforsvar og op gennem banen, virker som den stærkeste i mands minde og med konstellationer som bør kunne dyste med helt fremme.

En venstre back og en keeper med højere niveau, ville slutte en meget stærk trup.
En venstre back og en keeper med højere niveau, ville slutte en meget stærk trup.


Det er muligt, vi gør det. Det kommer an på, hvor ambitiøse, vi er, og hvor meget vi så er villige til at lade det gå ud over talentkonceptet. Udmeldingerne tyder jo på indkøb. Vi kan sikkert finde en venstreback, der er bedre end Lauridsen, men på den anden side har han jo egentlig gjort det godt. Haugaard har potentiale og reddede os i går, men også her kan man nok godt finde her-og-nu-løsninger, der er bedre. For mig er det bare spørgsmålet, om ikke kontinuiteten er værd at stole lidt på?

Under alle omstændigheder ville det være fint med et rutineret alternativ til Lauridsen, hvis nu der skulle ske ulykker. Jo mere vi kan undgå at spille folk på uvante pladser, jo bedre (Bak i venstre, Banggaard på back osv.)

For at vende tilbage til i går, så er det "officielle" sammendrag af SIF-kampen i øvrigt elendigt. Jeg hader, når de klipper højdepunkterne i stykker og sætter interviews ind imellem. Så skal man se på Jesper Sørensens blanke øjne midt i det hele, og til gengæld viser de knapt nok målet til 2-0.

Er man interesseret i det (andib), så tag i stedet DR´s klip og scroll ned til 2-0 scoringen, så man kan se det ordentligt:

http://www.dr.dk/Sporten…/155743.htm

Fin bold fra Igboun, men tempoet fra Ureña er det, der stjæler billedet. Farvel og tak, Jens Martin Gammelby.

Det er vurderet på meget få minutter, men jeg er så småt Ureña-fan.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Marcos (ja, det hedder han åbenbart) Ureña tror jeg til gengæld godt, vi kunne tænkes at skrive under med. Han har på få minutter lavet to meget afgørende aktioner, der sikrede os sejre mod OB og SIF. Han er hurtig og har et godt blik for at udnytte det i sine dybdeløb. Han er, synes jeg, rigtig spændende. Det eneste ærgerlige er, at han måske ikke passer 100 procent ind i vores typiske startkonstellation med to fløje og en enlig Duncan på top. Men jeg kan godt lide, at vi har mulighed for variation.
Ja, åbenbart, selvom jeg ikke helt forstår det. Alle de aviser jeg har læst fra CR, der har han heddet Marco Ureña og også landets mest seriøse avis (LaNacion), der tituleres han Marco Ureña, men som jeg skrev i går, så skal det ikke skille os ad. Mon ikke også Ureña er tilfreds med at få spilletid hos jer fremfor at sidde på bænken i Krasnador eller slet ikke være i truppen, som det var tilfældet det sidste lange stykke tid i Krasnador. Han skal helt sikkert også nok komme til at score mål for jer i løbet af sæsonen. Han kan jo også spille en fløj, som han gjorde en del i Krasnador og bl.a. derfor han ikke har scoret i Europa endnu.

Hvis Olsson ikke rigtig får så meget spilletid i efteråret, er det jo ikke sikkert, han vil skrive under med os. Så vil han måske hellere tilbage til Arsenal og derfra jagte en ny udlejning eller et salg.
Har Olsson ikke også været skadet?
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Journalisterne fra TV3Sport skulle også have været forvirrede omkring Marco/Marcos, og derfor havde de spurgt Glen Riddersholm direkte om, hvad det rigtige var, og der blev der sagt Marcos. Så det kalder jeg ham fra nu af, selvom det rigtig nok er underligt. Der er mange hits på begge dele på nettet, så måske man skulle spørge manden selv en dag.

Har Olsson ikke også været skadet?


Så vidt jeg ved, har han kun været ude af truppen pga. rendyrket konkurrence om pladserne. Han har spillet for Sveriges U21.

Glen snakker om Olssons situation her:

http://www.bold.dk/nyt/r…enal-talent
Midtjylland!
Jeg tror bare jeg kalder ham Ureña fremover, så slipper jeg for det problem.

Okay - jeg synes bare jeg havde hørt at han havde været skadet, men jeg følger selvfølgelig heller ikke helt så meget med i FCM, som I gør herinde, så det ved i sikkert bedre end mig.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
@ Acebone

For at vende tilbage til i går, så er det "officielle" sammendrag af SIF-kampen i øvrigt elendigt. Jeg hader, når de klipper højdepunkterne i stykker og sætter interviews ind imellem. Så skal man se på Jesper Sørensens blanke øjne midt i det hele, og til gengæld viser de knapt nok målet til 2-0.

Tak for linket, jeg ville nemlig også gerne se opspillet, og havde egentlig indstillet mig på, at det var en tabt sag.

For nyligt så jeg ZDF´s Bundesliga-program, og det er slående hvor stor kvalitetsforskellen er - man får et reelt indtryk af kampens forløb. Hos Viasat er de jo stolte, hvis de lige får vist målene, og en enkelt chance til et af holdene. Og ja, interviews kan de vise *efter* sammendraget.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Ulækker, ulækker hævnakt af en Pourié-albue lige i fjæset på Dickoh.

Den får jo Flinta-albuen i sidste runde til at ligne kærtegn. Det tangerer vold, fordi tyskeren kigger fuldt bevidst op inden nærkæmpen.

Disciplinærudvalget kan ikke kigge på den, men karma rammer forhåbentligt. Lavt dommerniveau pt.

Meget sigende kan Dickoh heller ikke fortsætte. Jimbo ind.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce