Purie burde selvfølgelig have rødt. Selvklart!
Og jeg har ikke så meget styr på det der med at dømme. Men er jeg helt uden hampen, hvis jeg synes, at Dicko kunne have fortjent et rødt kort for den første situation?
Hvis han der kæmper om bolden, er han så langt fra, at det er næste utilgiveligt klodset. ( jeg forsøger ikke, at starten hel masse halløj
Og jeg har ikke så meget styr på det der med at dømme. Men er jeg helt uden hampen, hvis jeg synes, at Dicko kunne have fortjent et rødt kort for den første situation?
Hvis han der kæmper om bolden, er han så langt fra, at det er næste utilgiveligt klodset. ( jeg forsøger ikke, at starten hel masse halløj
Bitre Nord