I kampen i Parken smadrer Stephan Andersen Baks knæ - og slipper med gult.
Selvfølgelig skal han ikke have rødt kort. Kan kommer lidt for voldsomt ud ja, men det er jo ikke en hensynløs tackling og det er meget uheldigt, at Bak smadrer sit knæ.
I kampen i Parken smadrer Stephan Andersen Baks knæ - og slipper med gult.
Kan kommer lidt for voldsomt ud ja, men det er jo ikke en hensynløs tackling
Jeg er uenig. For mig ser det ud som om, at Stephan Andersen blot forsøger at redde bolden og ikke tackle Bak, men det er da bestemt klodset lavet.