Snak

Mere indhold efter annoncen
Men det er jo ikke en bevidst stempling og derfor heller ikke en hensynsløs tackling


Hold nu op. Kan det ikke være hensynsløst fordi det ikke er bevidst? Du er vel med på at det er de færreste fodboldspillere som, tilsigtet, stempler hinanden?

Kører du heller ikke hensynsløst, når du pløjer en børnehave ned med 120 km/t inde i byen, når det var planen at undgå rollingerne?

Han kommer ved voldsom fart og knopperne først og pga. de to faktorer og den fare de kumulativt giver, parkerer han Bak på skadeslisten i x antal uger.

Den her er på højde med den Agger laver, blot har Andersen mere fart på og det giver dermed mere risiko for modspilleren.

Meget klart rødt.
@UdAfBusken

Men det er jo ikke en bevidst stempling og derfor heller ikke en hensynsløs tackling.


Det er såmænd heller ikke mit indtryk, at Stephan Andersen bevidst er et svin på en fodboldbane, men det gør ikke tacklingen mindre hensynsløs. Det er jo ikke sådan, at Andersen har ryggen til Bak og slet ikke er vidende om, at han er der. Andersen tog en chance og kom klodset springende alt for sent ind i knæhøjde. Efter min bedste overbevisning skal den slags give rødt kort, hensigt eller ej.

@Steve Highway-61

Der er ikke engang straffespark. Bolden var spillet.


Nu snakkes der ikke rødt kort pga. ulovlig fratagelse af en oplagt målchance. Det er pga. forseelsen, som i dette tilfælde er grov nok til, at der selvfølgelig er straffe, uanset om bolden er spillet eller ej.

3:33 er klippet som ikke er med i superliga.dks klip.


Sjovt nok den ringeste vinkel, hvor man hverken kan se Andersens ben eller få en fornemmelse af, hvilken hastighed han kommer med, fordi han løber direkte mod kameraet. Det kan man til gengæld, hvis man ser det almindelige klip uden slow-motion ved 3:07. Andersen flyver nærmest ud i Baks ben. For selve kontakten er 3:24 og 3:40 bedst.

At bringe straffesparket i tvivl er godt nok farvet.
Midtjylland!
Et næsten rent reservehold havde ikke de store problemer med at ekspedere Aarhus Fremad ud af pokalen.

Fint at få sparet en masse, så vi er klar til fredag mod FCN. Og godt at få banket nogle flere mål ind til folk, der har brug for det: Onuachu, Ureña, Sparv og Marco Larsen.
Midtjylland!
Det kunne ikke være mere perfekt med den pokalkamp. Fedt at Urena får endnu mere selvtillid, omend på en billig bekostning. Det tæller alt sammen.

Lad os så håbe vi endelig kan have lidt succes mod FCN.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Mener der er varme i det gamle Ikast stadion.

Men det er jo så ikke en græsbane. Glen har jo netop påpeget, at der mangler en træningsbane med varme i - underforstået en græsbane. Det vil klart være en styrkelse af træningsmiljøet, hvis vi kunne træne på en god græsbane året rundt.

Så kan vi træne på kunstgræs ugen op til kampe i Farum og på en brakmark ugen op til kampe i Haderslev.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tuder I stadig over banen? Det var da utroligt.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Tuder I stadig over banen? Det var da utroligt.

Nej da! Vi overvejer bare, hvordan vi bedst forbereder os til næste gang.
I øvrigt vil jeg da forslå SE, at man fremover - når man slår græsset sådan cirka en gang om måneden - så at lave ´rullekebabber´, som landbruget bruger i stedet for hø,som man brugte i gamle dage. Det kunne I sikkert tjene lidt på. Måske endda nok til at investere i en af disse robotter, der kan slå græsset helt af sig selv.
I sidste ende handler det om at være en smule professionel.
FCM Mestre 2015, 2018, 2020 fff (flere følger forhåbentlig) Pokalvinder 2019 fff
Så kan vi træne på kunstgræs ugen op til kampe i Farum og på en brakmark ugen op til kampe i Haderslev.


Haha!
Midtjylland!
Nej da! Vi overvejer bare, hvordan vi bedst forbereder os til næste gang.
I øvrigt vil jeg da forslå SE, at man fremover - når man slår græsset sådan cirka en gang om måneden - så at lave ´rullekebabber´, som landbruget bruger i stedet for hø,som man brugte i gamle dage. Det kunne I sikkert tjene lidt på. Måske endda nok til at investere i en af disse robotter, der kan slå græsset helt af sig selv.
I sidste ende handler det om at være en smule professionel.


Vores bane plejer at ligge i midterfeltet i den årlige afstemning omkring bedste og dårligste baner.

Det er rent tuderi fra jeres side.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Var det ikke bare at græsset var langt, så det har jo ikke generalt i dette tilfælde noget om hvordan banen normalt ser ud.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Annonce