Men det er jo ikke en bevidst stempling og derfor heller ikke en hensynsløs tackling
Hold nu op. Kan det ikke være hensynsløst fordi det ikke er bevidst? Du er vel med på at det er de færreste fodboldspillere som, tilsigtet, stempler hinanden?
Kører du heller ikke hensynsløst, når du pløjer en børnehave ned med 120 km/t inde i byen, når det var planen at undgå rollingerne?
Han kommer ved voldsom fart og knopperne først og pga. de to faktorer og den fare de kumulativt giver, parkerer han Bak på skadeslisten i x antal uger.
Den her er på højde med den Agger laver, blot har Andersen mere fart på og det giver dermed mere risiko for modspilleren.
Meget klart rødt.