Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er det der er endemålet for de unge, så når man er etableret A-landsholdsspiller, så skal man naturligvis ikke bruge tiden på at spille U21 EM
Lige præcis. Så er vi jo enige og lad bare Sisto komme med.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
@ andib

Helt enig.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Puha, han er dygtig, ham Sisto.
fck-medløber.
med mindre man lytter til radio oasen fra Greve kan man kun glæde sig på Danmarks vegne over at Sisto nu får et dansk statsborgerskab
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Sisto er forrygende. 2 mål er flot, men synes alligevel turen lige efter mål nummer 2 var hans bedste aktion. Målene var udmærkede, men der hvro han ruller 3 mand, og får en fin afslutning afsted synes jeg egentlig er der man virkelig kan se det potentiale han besidder.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Petter Andersson rygtes til Hammerby allerede i vinterpausen, og til Tipsbladet lægger han ikke selv skjul på sit ønske om at komme hjem til klubben igen. Er vi enige om at det er en mindre katastrofe, hvis man sælger klubbens største profil og leder allerede i vinterpausen? Uanset hvilken kvalitetserstatning man finder, så kan det aldrig erstatte den naturlige indkørselsperiode en ny spiller skal have. Hvis vi ovenikøbet får nye markante defensive forstærkninger, får vi pludselig et hold der skal spilles helt sammen igen. Det virker simpelthen for uambitiøst. De må kunne holde på Petter til sommer..
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Mon ikke i kan, han må have en del sympati for jer også? I har været gode ved hans karriere.
Jeg kan dog godt forstå nordens største tilskuertal trækker hjemme i Hammerby, men et halvt år er vel til at overleve - når man nu alligevel er på kontrakt.
Andersson må bare være professionel og leve med han er under kontrakt. Spillerne har i forvejen enorme goder med disse langvarige, uopsigelige kontrakter og det kan ikke passe de piver, hvis man beder dem om at være ansvarlige og opfylde deres forpligtelser.

Vil han væk, kan det komme på tale til sommer, hvis en klub vil betale hvad FCM kræver.
Det bliver vidst bare en dag på kontoet.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Don´t jinx it
Annonce