Tillykked med mesterskabet.
Snak
fre 7. nov 2014
Pione - vi har en topscorer!
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
fre 7. nov 2014
Så tror jeg i hvert fald den er der. Godt afleveret af Andersson til Ureña, godt løbet af Sisto og godt set af Ureña og fin afslutning af Sisto.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
fre 7. nov 2014
Puha, den holdt da.
Vi blev klart snydt for et straffe, så er vi da lige indbyrdes hvad det angår..
Det lover fandme godt med vores hold. Ærgerligt Andersson har karantæne i næste kamp, og samtidig er Jakob Poulsen jo skadet. Men bredden gør, at vi kan klare den ift. sidste år. Men skaderne må sgu gerne stoppe nu, det tegner sig typisk for os hvad det angår. Godt med landskampspause nu.
Vi blev klart snydt for et straffe, så er vi da lige indbyrdes hvad det angår..
Det lover fandme godt med vores hold. Ærgerligt Andersson har karantæne i næste kamp, og samtidig er Jakob Poulsen jo skadet. Men bredden gør, at vi kan klare den ift. sidste år. Men skaderne må sgu gerne stoppe nu, det tegner sig typisk for os hvad det angår. Godt med landskampspause nu.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
fre 7. nov 2014
Lige kommet hjem fra en rigtig kold kamp.
Jeg er, som min signatur anviser, selvfølgelig en SIF-fan, men vil dog lige rose FC Midtjyllands fans. Sikke en opbakning de leverede. Jeg hader som regel FCM, men må lige give en thumbs up for det flotte fremmøde, og stemning.
Tillykke med sejren.
Jeg er, som min signatur anviser, selvfølgelig en SIF-fan, men vil dog lige rose FC Midtjyllands fans. Sikke en opbakning de leverede. Jeg hader som regel FCM, men må lige give en thumbs up for det flotte fremmøde, og stemning.
Tillykke med sejren.
Redigeretfre 7. nov 2014
Olsson viste dog noget af den samme kvalitet og eksplosivitet på bolden som Andersson - endda over for en halvhurtig Ritter. Uheldig med ikke at få en assist mere. Kampens FCM´er.
Det er mere kritisk, hvis Poulsen som balancespiller er ude mod AaB og deres omstillinger.
Bach-Bak er også kritisk, som Rømer spillede i dag - usikker både i afvikling og indgreb.
Vi blev klart snydt for et straffe, så er vi da lige indbyrdes hvad det angår..
Og et mål. Men det klædte ikke Glen at diskutere højlydt med fjerdedommer og modstandertræner, når nu han lige har været ude at lægge låg på dommerdebatten.
EDIT. Det er i øvrigt ikke første gang, Glen: http://www.tv3sport.dk/f…erdedommer/
Det er mere kritisk, hvis Poulsen som balancespiller er ude mod AaB og deres omstillinger.
Bach-Bak er også kritisk, som Rømer spillede i dag - usikker både i afvikling og indgreb.
Vi blev klart snydt for et straffe, så er vi da lige indbyrdes hvad det angår..
Og et mål. Men det klædte ikke Glen at diskutere højlydt med fjerdedommer og modstandertræner, når nu han lige har været ude at lægge låg på dommerdebatten.
EDIT. Det er i øvrigt ikke første gang, Glen: http://www.tv3sport.dk/f…erdedommer/
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
fre 7. nov 2014
Er stadig i Silkeborg. Blev vi snydt for et straffe? Det så jeg ikke. Til gengæld var vi ret sikre på, at Sistos første mål skulle have stået.
Under alle omstændigheder var det en vigtig arbejdssejr. Og man kunne holde varmen nede i klumpen. Men resten af stadion så tomt og koldt ud. 3500 tilskuere? Det kan vist mærkes, SIF er i krise.
Under alle omstændigheder var det en vigtig arbejdssejr. Og man kunne holde varmen nede i klumpen. Men resten af stadion så tomt og koldt ud. 3500 tilskuere? Det kan vist mærkes, SIF er i krise.
Midtjylland!
fre 7. nov 2014
Hvor meget regner i med at få for Sisto, når vinduet åbner?
Jeg regner med, vi holder på ham, så han kan få U21-EM med også. Men selv, hvis det mod forventning bliver nu i januar, bliver det dyrt, dyrt, dyrt. Vi behøver jo ikke sælge, hvilket er fedt. Med klubbens nuværende situation in mente, kan vi måske endda snakke Winston Reid-priser, dvs. 30+ mio.
Midtjylland!