"Mesterskabet kan reelt være afgjort inden jul, eller også kan det være åbnet op igen."
Det er magi det der Hausser. Hvor langt foran skal man være til jul før mesterskabet er afgjort tror du? FCM behøver vel lidt mere end FCK eller AaB, historien taget i betragtning?
Det er magi det der Hausser. Hvor langt foran skal man være til jul før mesterskabet er afgjort tror du? FCM behøver vel lidt mere end FCK eller AaB, historien taget i betragtning?
Dette er en signatur.