Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
"Mesterskabet kan reelt være afgjort inden jul, eller også kan det være åbnet op igen."


Det er magi det der Hausser. Hvor langt foran skal man være til jul før mesterskabet er afgjort tror du? FCM behøver vel lidt mere end FCK eller AaB, historien taget i betragtning?
Dette er en signatur.
Don´t jinx it...!
Ja tror generelt de fleste FCM fans er ret forsigtige med at tro på noget for tidligt. Dog er der en generel - og velbegrundet - større tro på succes denne sæson, så det ville være helt idiotisk, hvis vi rammer ind i en så stor formkrise som sidste sæson. Men man skal aldrig sige aldrig, for vi kan jo som regel ikke når det gælder.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Egentlig underligt at Costa Rica ikke havde Ureña med mod Uruguay, som blev besejret efter straffesparkskonkurrence forleden. Han var med til VM, hvor han slet ikke spillede i Krasnador inden og nu hvor han ER kommet på græs, så er han ikke med.

De havde selvfølgelig også et par unge spillere med, som ikke var med til VM bl.a. John Jairo Ruiz fra Ostende i Belgien, som også har været en tur i Lille.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Jeg skal ikke kunne udtale mig om Costa Ricas alternativer, men Ureña har vel - trods gode præstationer - heller ikke fået voldsomt mange minutter i Midtjylland endnu.

Duncan er taget hjem fra landsholdet; måske kommer Ureña til at få en stor rolle mod AaB? Det er altid lidt af en gætteleg med de skader.

Efteråret i Superligaen slutter ret fedt fra et neutralt synspunkt:

Runde 15: FCM-AaB

Runde 16: AaB-FCK

Runde 17: FCK-FCM
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er Duncan skadet eller bare taget hjem til FCM, som flere af de andre spillere på landsholdet?

Du har helt ret, men det var også mere med tanke på at han var med til VM uden at have spillet i en lang periode inden VM. Nu har han trods alt fået minutter i benene. De havde dog også en del unge spillere med, som har gjort det ganske fint hjemme i Costa Rica samt et par spillere, der spiller på andre sekundære hold i Europa.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
På DBU lyder det som en mindre skade til Duncan:

http://www.dbu.dk/Nyhede…rejser_hjem

Hvad Ureñas udtagelse til VM byggede på, skal jeg ikke kloge i, men han gjorde det vel lidt, som han har gjort det i FCM - kom ind og lavede en afgørende aktion (målet mod Uruguay).

Jeg er meget spændt på, om vi henter Ureña og Olsson permanent. Jeg er stadig på ja-vognen. For kontinuitetens skyld håber jeg virkelig, det er dét, Ankersen og Steinlein har tænkt sig. Shop-amok frabedes.
Midtjylland!
Ja det var også joker-rollen til VM. Han havde sandsynligvis heller ikke med, hvis Saborío ikke var blevet skadet lige op til VM. Han er i hvert fald normalt en sikker starter. Men det kan man jo sige var held i uheld for jer (og Ureña), for han var næppe endt på heden, hvis han ikke havde deltaget ved VM. Jeg håber bestemt også I skriver med begge to. Det er gode spillere I har der.
Håber I holder på hele holdet. Det er jeres tur nu til endeligt at tage mesterskabet.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Den kunne Sly nu godt have ladet gå ind - for Sparvs skyld.

Fantastisk overblik af Olsson i sekvensen op til hjørnesparket.

EDIT
Så havde man også udryddet al tvivl om offside, selvom Milton nu kalder onside.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Olsson er virkelig lækker at følge..


Dejlig start for engangs gang, når det er Aab som er modstanderen.


Og der skal da bare fortsættes med det spil.
Captain America. FCM
Annonce