Sly som kampens spiller forstår jeg dog ikke.
Ahh, det forstår jeg nu godt. Sly var med i rigtig meget og arbejdede benhårdt, også defensivt. Men klart, der var mange bejlere til posten. Jimbo, Sparv, Olsson...
Lækkert at lukke AaB ned på den måde i nærmest hele kampen. De fik simpelthen nogle tæsk lige som Nordsjælland. Det er jeg fan af. Haugaard havde ikke meget at lave, og da Risgård fik bolden over ham, stod den dejlige vildmand på stregen og headede væk. Meget, meget tilfredsstillende.
Tim og Jim er nogle elskelige bæster.