Snak

Mere indhold efter annoncen
Gemmer, Razak, Mads Thychosen og Rasmus Lauritsen fra forsvaret er vist de mest oplagte ud over Duelund.

Razak har dog ikke strålet som sidste år og syntes han burde have fået mere spilletid for reserverne. Mads Døhr Thychosen syntes jeg heller ikke har vist så meget som forventet. Syntes ingen af overstående, har vist det potentiale som nogle af de gamle profiler havde.

Meget kommer også til afhænge af den linje som Benham ligger, for der har været en tendens til at underkvalificerede talenter har fået for mange kontrakter og for mange chancer i forhold til hvad deres talent berettigede til og skal man til at hente flere spillere udefra, så syntes jeg man skal sortere hårdere end hvad man gør i dag. Uden at forklejne nogen, så er der vel 2 håndfulde talenter som har fået seniorkontrakter de senere år, som FCM var 95% sikker på aldrig ville slå til.

Engang imellem er der selvfølgelig nogle der eksploderer når de får muligheden, som Kusk og Helenius i Aab, men det er mere undtagelsen end det er standarden og der er generelt en klar korrelation mellem størrelsen af ens talent som ungdomsspiller og chancen for at bliver fuldtidsprof.

Mit bud er at Duelund og højst én af ovenstående spillere slår igennem i FCM og af dem, er det kun Duelund som har stjernepotentiale.
U19 holdet skal i øvrigt 14 dage til Argentina i december i forbindelse med en talentturnering. Det havde der ikke været råd til for et år siden...
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
moderator
Ser ud som om Duncan stadig er ude?
Dette er en signatur.
Tvivler på at han er med fra start.

Hvis det er til noget drømmeholds-hejs, så ville jeg trække den så længe som muligt, og se om der skulle dukke en melding op her:

http://www.black-wolves.…656#p119656
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
moderator
meget smukt Arc. Overvejer at skifte ham ud med Pukki og så købe Olson til midten i stedet. Jeg har i forvejen keeper, Lauridsen og Sisto.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det lyder fornuftigt.

Vær bare opmærksom på, at det ikke er 100% sikkert at Olsson starter, selvom jeg hælder til at han gør.

Jakob Poulsen kan gå ind og fortrænge ham, men det er kun hvis man vurderer, at han er fuldstændig over sin lægskade. Jeg tror ikke man vil risikere, at Poulsen ikke bliver klar til kampen i Parken. Det samme med Duncan, i øvrigt.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Ny spilletrøje præsenteres på mandag. Spændende. Går ud fra den gamle bliver sat væsentligt ned inden jul, sådan plejer det vel at være?
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Jep, den sælges til 300 kr. lige nu.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Ahh, jeg er ellers virkelig glad for den nuværende hjemmedragt. Jeg synes, det er den bedste, vi har haft. Forhåbentlig er det nye design i samme stil.

Måske man skulle ud at hapse den på tilbud på mandag.
Midtjylland!
moderator
Hvad søren skete der med Mads Albæk. Nogen der har fulgt ham siden han skiftede? Det er godt nok lang tid siden jeg har hørt hans navn.
Dette er en signatur.
Annonce