Elendig kamp. Ingen kvalitet hverken individuelt eller kollektivt. Det ligner os ikke at vinde sådan en kamp, men jeg klager ikke.
Haugaard for helvede, håbløs aktion.
Haugaard for helvede, håbløs aktion.
Hvad synes I om vores nye trøjer? Synes de ser lidt visne ud, foretrækker klart de "gamle".
Når I nu helt fortjent bliver mestre, kan I så ikke gøre jer bare lidt umage i Europa og ramme noget gruppespil af en art.