Selvom EL-kampene måske forståeligt formørker jeres tanker en smule, viser FCK for tiden en imponerende evne til at hente point i suppen, når man tænker på, hvor få mål, I egentlig laver. Formbarometrene ser jo faktisk fine ud for begge mandskaber. En målscore på kun +4 siger dog en del efter 16 kampe. Det er rigtignok ikke standard-FCK, vi har med at gøre.
Det bliver forresten en kamp uden Amartey og Bak. Det skal nok blive en interessant juleafslutning.
Jeg kunne godt se marginalerne tippe til jeres fordel i denne her, hvorefter vi må sætte tingene på plads i foråret.
Og nåja, Riddersholm melder ud, at vi stiller i stærkeste opstilling i pokalen. Det gør FCK nok ikke.
Det bliver forresten en kamp uden Amartey og Bak. Det skal nok blive en interessant juleafslutning.
Jeg kunne godt se marginalerne tippe til jeres fordel i denne her, hvorefter vi må sætte tingene på plads i foråret.
Og nåja, Riddersholm melder ud, at vi stiller i stærkeste opstilling i pokalen. Det gør FCK nok ikke.
Midtjylland!