Jeg endte med at se kampen på et underligt stream med stadionlyd men uden kommentator. Det var måske meget heldigt?
To store tilbud til en uendeligt rusten Janssen og så et rødt til Dickoh. Kampen kunne have set en del anderledes ud, men der er ingen grund til at dvæle synderligt ved det. Tillykke til Esbjerg, der måske kan komme i Europa og udnytte noget seedning ad den vej.
Vi skal videre mod det helt store mål.
To store tilbud til en uendeligt rusten Janssen og så et rødt til Dickoh. Kampen kunne have set en del anderledes ud, men der er ingen grund til at dvæle synderligt ved det. Tillykke til Esbjerg, der måske kan komme i Europa og udnytte noget seedning ad den vej.
Vi skal videre mod det helt store mål.
Midtjylland!