Puha, sikke noget rod, vi fik leveret igen i aften. At vi ikke fik tilkendt et straffespark, kan vi ikke gøre noget ved, men vi KAN gøre noget ved de tossestreger, vi selv laver.
Jeg har forsvaret Haugaard en del, men det er godt nok for ofte, han laver farlige returneringer. Kan vi hente en rigtig god målmand a la Johnsson i Randers, er jeg klar til oprustning. Særligt, når det ser ud til, at Heinze ikke kommer tilbage på et fornuftigt niveau. Heinze ud, Haugaard som talentfuld reserve og en klassemålmand ind nu og her.
Det er endvidere problematisk, at vi ikke har en fysisk stærk gardering for Bak. Rømer er god til meget, men han bliver meget sigende kyst ved det åndssvage selvmål.
Også Jimbo havde en grim aften, men jeg forventer, det var en enlig svale.
Ureña, som jeg ellers stadig er glad for, lykkes ikke med at vise det store fra start. Det er lidt bekymrende. Vi SKAL have en angriber, der kan spille 90 fornuftige minutter i Duncans fravær. Ureña ligner måske mere en super-sub. Hans fart er farligst, når modstanderen er mør i 2. halvleg.
Nå, nå. Et eller andet sted er det måske meget godt, vi fik et par kolde lussinger og et wake up call til transfervinduet med 2x0-3. Denne overskrift kan nok få lov at stå lidt.
Midtjylland!