Alt i alt har sæsonen dog været god, og langt bedre end jeg havde forventet, selvom den seneste uge har lavet lidt ridser i lakken.
Før sæsonstart stod vi til at miste en masse profiler, og ikke mange havde spået os så stor en succes.
Istedet fik vi en rigmand der har hjulpet godt til med det økonomiske, vi fik muligheden for at beholde flere profiler som ellers nok havde forladt os.
Dertil har vi fået sat gang i Pione som nok lige PT er den mest spændende spiller i ligaen, og på publikumsiden er vi blevet underholdt med en masse underholdende spil, med masser af mål.
Lidt skader har ødelagt os undervejs, og de får nu foralvor tid til at komme sig. Sammen med resten af holdet kan de så passende holde en god fortjent pause, så de kan møde friske op til 2. etape, uden de store gummiben.
Der er ingen tvivl om at Glen vil have sidste års afslutning i tankerne, og mon ikke han ved bedst af alle hvad der skal til for at undgå dette.
På transferfronten skal der helst ikke ske alt for meget, og vigtigst af alt, er vel af Olsson bliver permanent, samt et eventuelt køb af Urena. Ingen af profilerne bør forlade os nu, og mon ikke de også er interesseret i at give den indtil sommer, for evt. at presse en køber op i pris.
En ny keeper som jeg har nævnt før, kunne også være en god ide, da Haugaard er og bliver for sløset, og giver for mange returbolde væk. Hvis pengene er til det, kunne forsvaret også godt trænge til en ekstra mand med kvalitet. Forsvaret fungerer egentligt fint for det meste, men alligevel føler jeg at vi er for tyndt besat på de defensive poster.
Sviatchenko er alt for ofte skadet, Møller har endnu ikke niveauet, og jeg er ikke den store fan af Disckoh, som jeg helst ikke ser som mere end reserve.
Janssen, Femi og Heinze står mig gerne frit for at forlade truppen, samt Dichoh hvis der hentes erstatninger ind. Og undgår vi en masse skader, burde det være nok til at tage guldet hjem.
FCK skal nok smide lidt point også, men de kan lugte blod nu, og der skal bevares fuld fokus, hvis vi vil undgå at have dem i nakken.
Tror dog på at det bliver i år, og nu er det bare op til Glen af få spillerne til at tro og kæmpe ekstra hård for det samme!
Før sæsonstart stod vi til at miste en masse profiler, og ikke mange havde spået os så stor en succes.
Istedet fik vi en rigmand der har hjulpet godt til med det økonomiske, vi fik muligheden for at beholde flere profiler som ellers nok havde forladt os.
Dertil har vi fået sat gang i Pione som nok lige PT er den mest spændende spiller i ligaen, og på publikumsiden er vi blevet underholdt med en masse underholdende spil, med masser af mål.
Lidt skader har ødelagt os undervejs, og de får nu foralvor tid til at komme sig. Sammen med resten af holdet kan de så passende holde en god fortjent pause, så de kan møde friske op til 2. etape, uden de store gummiben.
Der er ingen tvivl om at Glen vil have sidste års afslutning i tankerne, og mon ikke han ved bedst af alle hvad der skal til for at undgå dette.
På transferfronten skal der helst ikke ske alt for meget, og vigtigst af alt, er vel af Olsson bliver permanent, samt et eventuelt køb af Urena. Ingen af profilerne bør forlade os nu, og mon ikke de også er interesseret i at give den indtil sommer, for evt. at presse en køber op i pris.
En ny keeper som jeg har nævnt før, kunne også være en god ide, da Haugaard er og bliver for sløset, og giver for mange returbolde væk. Hvis pengene er til det, kunne forsvaret også godt trænge til en ekstra mand med kvalitet. Forsvaret fungerer egentligt fint for det meste, men alligevel føler jeg at vi er for tyndt besat på de defensive poster.
Sviatchenko er alt for ofte skadet, Møller har endnu ikke niveauet, og jeg er ikke den store fan af Disckoh, som jeg helst ikke ser som mere end reserve.
Janssen, Femi og Heinze står mig gerne frit for at forlade truppen, samt Dichoh hvis der hentes erstatninger ind. Og undgår vi en masse skader, burde det være nok til at tage guldet hjem.
FCK skal nok smide lidt point også, men de kan lugte blod nu, og der skal bevares fuld fokus, hvis vi vil undgå at have dem i nakken.
Tror dog på at det bliver i år, og nu er det bare op til Glen af få spillerne til at tro og kæmpe ekstra hård for det samme!
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres