Snak

Mere indhold efter annoncen
de skal hente Lindegaard i Man u
Lindegaard er selvfølgelig urealistisk, da pengene for ham er meget større i den engelsk 1. division fx. Er Johan Wiland et dumt sats? Han har rutinen og han har klassen, måske et skifte kunne få hans karriere på rette spor igen.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Wiland er jo netop bænket i FCK grundet sit dårlige spil med fødderne. Så han passer på ingen måde på profilen på en ny FCM-keeper.
Desuden er transfers mellem FCK og FCM nok ikke det mest oplagte i dette vindue.
Hvis der kommer en ny målmand til, bliver han fundet gennem Benmans scoutingsystem. Jeg vil derfor blive overrasket, hvis det er én, nogen herinde lige har tænkt på - og da slet ikke fra konkurrenterne i SL.
FCM Mestre 2015, 2018, 2020 fff (flere følger forhåbentlig) Pokalvinder 2019 fff
Wiland er jo netop bænket i FCK grundet sit dårlige spil med fødderne. Så han passer på ingen måde på profilen på en ny FCM-keeper.

Wiland er nok snarere bænket, fordi han ikke længere var sikkerheden selv, efter sin skade, og ikke længere hev de her kæmperedninger frem.
Man levede jo med Wilands manglende evner med fødderne i lang tid, pga. han var så god på andre parametre. Så begyndte Wiland at droppe, og fumle rundt med bolden. Og skabte usikkerhed i forsvaret pga. dette.

Well, det er et dejligt aspekt at have i Stephan Andersen, at han ikke er så skidt kørende med føderne, men det er ikke grunden til, Wiland ikke spiller.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man kunne også overveje at hente Thomas Sørensen i Stoke, hvis han er træt af, at sidde på bænken. Han ville kunne bidrage med noget rutine i et altafgørende forår for FCM. Det taler imod, at der ikke er den store fremtid i ham.
Fernando Torres says he\'s been wearing a t-shirt under his top and will reveal it when he next scores. It reads \"Save The Chilean Miners\".
http://www.thesefootballtimes.net/#!fc-midtjylland-small-club-big-ambition/c1x5

Artikel om Benham.

Har ikke læst den. Endnu.

edit:

Sustainability is what every football club aspires to achieve and reaching the European stage will give Midtjylland just that. “Once you get to a high level then everything comes sustainable, so any club that regularly gets into the Champions League can make a profit every year and re-invest that in facilities, stadium and new players. But until you get to that level you’ve got to fund a loss, which is fine.

“The level of investment at the moment gives the club a good shot to win the league. If they’re first, they’re still going to be odds against to make it into the Champions League group stages, but if they do get into the Champions League group stages, it basically funds them for the next three years. They could probably be a mid-table side in Denmark and run close to break even, but I’d rather spend a bit more money, try and win a title, get in the Champions League and take a bit of a punt.”

Should the punt not pay-off, it isn’t the club that takes the hit: “I’m the one that suffers and not the club.

“Ultimately in the long term, you’d hope they [Midtjylland] become financially sustainable but I don’t like to put a time frame on that. For both of them [Brentford and Midtjylland] it might be in a year’s time, three years, five years, ten years, but we have to move in that direction.”


Gode nyheder for fcm fans.

Så klarer i nok lidt drillerier om sukkerfar og lignende, hvis det giver resultater.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Gode nyheder for fcm fans.

Der er nu ikke noget egentlig nyt i det. Det er bare svært at formidle videre til fordomsfulde, døve øren.

Men selvfølgelig er vi glade for ham. Hvordan kan vi være andet? Uden ham havde FCM fremtrådt i en stærkt decimeret udgave og formentlig befundet sig i den nederste tredjedel af Suppen!
FCM Mestre 2015, 2018, 2020 fff (flere følger forhåbentlig) Pokalvinder 2019 fff
Fuldstændigt vanvittigt beløb på 200 mil. der nævnes på Winston Reid. Det får West Ham selvfølgelig ikke.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at Winston Reid sikkert fortryder, at han valgte at skifte statsborgerskab til New Zealand i stedet for Danmark. Jeg forstår hans valg på daværende tidspunkt, da det skaffede ham til VM, og sikkert også, i kraft af hans scoring til VM, solgte ham til udlandet. Men sådan som han har udviklet sig, er det ærgerligt at han ikke kan udfolde sig for det danske landshold. Manden har også, så vidt jeg ved, næsten alle sine relationer i DK, så det må være lidt ambivalent at gøre det så godt, og ikke få den store opmærksomhed fra hans andet hjemland.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Slettet

Jeg kom til at svare på et ældgammelt indlæg :o)
Annonce