Hvordan har Paul gjort det i træningskampene har set at han har fået scoret et par mål.
Så ham mod Randers og Start og selv om han brændte et straffe og en direktør med Randers, syntes jeg han var med til at få vendt spillet og få skabt langt flere chancer end i den første halvleg med Urena.
Der er sikkert andre der er uenige, men mener han var en af de bedste i den kamp og det er tydeligt han spiller med selvtillid.
Mod Start var han jævn, lige som resten af holdet, men trods alt skabte han noget plads så vi kom til flere afslutninger i den halvleg Paul deltog. Det kneb voldsomt i den første.
Tror mere den handler om typen, men baseret på de to kampe, så bidrog Paul med væsentlig mere end Urena gjorde.
Vil være træt af at låne ham ud, han har matchvinder-potentiale.