På papiret lyder Kadlec som en stærk spiller, men han er ihvertfald ingen targetspiller og det ham man henter, så må det være fordi man overvejer at spille på en anden måde (4-4-2?), eller fordi han kan spille offensiv midtbane/Wing.
http://www.tipsbladet.dk…-paa-nettet
Han har ikke samme kompetencer som Paul, så syntes ikke det ligger i kortene med Kadlec ind og Paul ud, slet ikke.
Spændende bliver det, men mon ikke der kommer en spiller ind?
http://www.tipsbladet.dk…-paa-nettet
Han har ikke samme kompetencer som Paul, så syntes ikke det ligger i kortene med Kadlec ind og Paul ud, slet ikke.
Spændende bliver det, men mon ikke der kommer en spiller ind?