Jeg synes nu stadig, Duncan er en af vores vigtigste spillere; det er bare noget snavs med hans småskavanker og fitnessproblemer. Det er en lightudgave af Baks problemer.
Derfor er det fedt, at vi nu har det, der ligner et værdigt alternativ. Så kan Duncan forhåbentlig også spares noget mere og dermed være 100 procent klar i de kampe, han får. Nu er der mindre grund til at gamble med ham.
Hobro kan leje Paul nu.
Derfor er det fedt, at vi nu har det, der ligner et værdigt alternativ. Så kan Duncan forhåbentlig også spares noget mere og dermed være 100 procent klar i de kampe, han får. Nu er der mindre grund til at gamble med ham.
Hobro kan leje Paul nu.
Midtjylland!