Syntes det ser meget mystisk ud med Hobro. Vi vidste vel også i går at vi ikke ville leje ud til en superligaklub?
Syntes det er røvet og jeg havde allerede glædet mig til at se Paul for Hobro. Øv
Men hvorfor skulle vi bevidst bondefange Hobro? Det har vi jo ingen interesse i.
Kan det tænkes, at den sportslige ledelse også først nu har fundet ud af, at en klausul, der skulle blokere Paul mod os, ikke kan laves i Danmark?
Midtjylland!