Tak for linket :)
Snak
man 23. feb 2015
Så går det snart løs.
Med sejre til FCK og RFC er der ihvertfald pres på til i aften. Syntes begge holds sejre var meget overbevisende og særligt FCKs "moderne" stil, med backs som scorer mål og søger i feltet på indlæg, var rigtigt spændende. De ser bestemt skarpe ud og de beviser de sidste mange kampes pointhøst da også.
Begge hold ser endvidere meget fysiske ud og reelt blev både FCN og FCV tromlet, som en børnehaveklasse konfronteret af nogle rødder fra 6. klasse.
En opstilling med Sviatchenko, Bak, Jimbo Larsen, Sparv, Igboun og Pusic, vil dog også indeholde masser af muskelmasse, men jeg er faktisk i tvivl om vi kan være med på den parameter, specielt mod københavnerne.
Anyway, kun en ting der tæller i aften. Hvis ikke, står vi, worst case, med et scenarie der næste uge, efter den svære kamp i Brøndby, hedder et forspring på 2/3 point til FCK. Den vil være grim og kan få fatale konskvenser for holdets moral.
Det er ikke rart at være i baghånd efter denne weekend, men nu er det virkelig op til holdet at genfinde formen fra efterårssæsonen. Det er nu der skal leveres.
Med sejre til FCK og RFC er der ihvertfald pres på til i aften. Syntes begge holds sejre var meget overbevisende og særligt FCKs "moderne" stil, med backs som scorer mål og søger i feltet på indlæg, var rigtigt spændende. De ser bestemt skarpe ud og de beviser de sidste mange kampes pointhøst da også.
Begge hold ser endvidere meget fysiske ud og reelt blev både FCN og FCV tromlet, som en børnehaveklasse konfronteret af nogle rødder fra 6. klasse.
En opstilling med Sviatchenko, Bak, Jimbo Larsen, Sparv, Igboun og Pusic, vil dog også indeholde masser af muskelmasse, men jeg er faktisk i tvivl om vi kan være med på den parameter, specielt mod københavnerne.
Anyway, kun en ting der tæller i aften. Hvis ikke, står vi, worst case, med et scenarie der næste uge, efter den svære kamp i Brøndby, hedder et forspring på 2/3 point til FCK. Den vil være grim og kan få fatale konskvenser for holdets moral.
Det er ikke rart at være i baghånd efter denne weekend, men nu er det virkelig op til holdet at genfinde formen fra efterårssæsonen. Det er nu der skal leveres.
man 23. feb 2015
Velkommen tilbage, Sly. Her er vores kommende topscorer.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Redigeretman 23. feb 2015
Nej den er stor den der Igboun.
De har ikke vist meget.
Hvordan har OB spillet indtil videre?
De har ikke vist meget.
Captain America.
FCM
man 23. feb 2015
Hvor er det vigtigt at se Sly med mål, på trods af hans skuffelser på sidste dagene i transfervinduet.
Det er ikke første gang han går ud og gør det godt efter at være skuffet over manglende salg, og det er lige før man kan tænke at Midtjylland med vilje lod transferen gå i vasken, for at blæse til ilden og vække hans indre glød.
Pusic skuffer mig lidt, men han skal vel også have lidt tid til at tilvænne sig spillet, før han præstere bedst.
Det er ikke første gang han går ud og gør det godt efter at være skuffet over manglende salg, og det er lige før man kan tænke at Midtjylland med vilje lod transferen gå i vasken, for at blæse til ilden og vække hans indre glød.
Pusic skuffer mig lidt, men han skal vel også have lidt tid til at tilvænne sig spillet, før han præstere bedst.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
Redigeretman 23. feb 2015
Jimbo virker lidt for tung efter vinterpausen. Zohore har helt styr på ham, og så kunne man jo lige så godt bruge Banggaard, som jeg ikke synes har spillet sig af holdet.
og det er lige før man kan tænke at Midtjylland med vilje lod transferen gå i vasken, for at blæse til ilden og vække hans indre glød.
Arg, den er noget søgt. Sly havde ikke brug for at blive tændt efter det flotte efterår.
OB må dog efterhånden ærgre sig over den transfersag. Er det hans 8. mål mod dem?
og det er lige før man kan tænke at Midtjylland med vilje lod transferen gå i vasken, for at blæse til ilden og vække hans indre glød.
Arg, den er noget søgt. Sly havde ikke brug for at blive tændt efter det flotte efterår.
OB må dog efterhånden ærgre sig over den transfersag. Er det hans 8. mål mod dem?
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
man 23. feb 2015
Igboun burde have scoret på et halv frit mål til 2-0, men brænder på det skammeligste!
Jeg frygter, at OB scorer i 2. halvleg. De presser sgu FCM godt i bund, og Zohore viser skræmmende styrke over for en meget svag Jim Larsen.
Jeg frygter, at OB scorer i 2. halvleg. De presser sgu FCM godt i bund, og Zohore viser skræmmende styrke over for en meget svag Jim Larsen.
Redigeretman 23. feb 2015
Og velkommen tilbage til Erik!
Rilwan må bejle til sæsonens hurtigste (og mest tilfældige) assist.
EDIT
Det var så assist af Igboun - én mere til det målgivende regnskab.
Rilwan må bejle til sæsonens hurtigste (og mest tilfældige) assist.
EDIT
Det var så assist af Igboun - én mere til det målgivende regnskab.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly