Mesterskabskampen har været tæt disse år, og det er marginaler der samlet har afgjort det.
Hvem er uenig i det?
If you know, you know.
Mesterskabskampen har været tæt disse år, og det er marginaler der samlet har afgjort det.
Lykkes det med at hente en CB fra en rigtig høj hylde, hvilket rygterne om Celta Vigo spilleren indikerer at man I hvert fald ønsker, så er jeg fortrøstningsfuld.
Sidste sæson var undervældende og vi var ofte dårlige med bolden. Oliver Sørensen har mange forcer, men det hurtige kombinationsspil er ikke en af dem. Tror faktisk godt vi kan opnå et mere flydende spil, med bedre muligheder for at sætte vores kanter og angribere i scene, hvis han smutter.
7 - Thomasberg stopper med at bruge Diao, 6 point på kontoen alene af den grund.
Synes det er indenfor de sidste par år.
Personligt synes jeg der er meget negativitet, selv når vi vinder.
Skal dog siges det kun er få, men de ødelægger det tit for størstedelen.