FCK har hentet 5 helt nye tilføjelser.
Men har allerede haft 9 afgange. Derudover forventes Theo Sander, Onughka og Trott solgt, samt Clem.
Der forventes kun 2 ændringer i start 11´eren. Kotarski som er ny målmand og så Moukoko som 9´er.
Det er vel omtrent samme udskiftning i start 11´eren som FCM kommer til at lave hvor man forventer en ny CB og midtbanespiller?
Og midtbanespilleren forventes kun hentet i tilfælde af Oliver Sørensen bliver solgt som han ikke er blevet endnu.
Men har allerede haft 9 afgange. Derudover forventes Theo Sander, Onughka og Trott solgt, samt Clem.
Der forventes kun 2 ændringer i start 11´eren. Kotarski som er ny målmand og så Moukoko som 9´er.
Det er vel omtrent samme udskiftning i start 11´eren som FCM kommer til at lave hvor man forventer en ny CB og midtbanespiller?
Og midtbanespilleren forventes kun hentet i tilfælde af Oliver Sørensen bliver solgt som han ikke er blevet endnu.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.