Ingen tvivl om at det bliver glædeligt at få Cho tilbage. Jeg kan godt lide ham og hans type af spiller og jeg syntes han er dygtig, ikke mindst i det første pres.
Som er vigtigt for os, specielt med spillere som eks. Simsir på banen, som ikke ret meget i presset eller defensivt.
Cho`s straffespark kan dog diskuteres :-)
Og det er rigtig at Cho og Buksa måske ligner hinanden for meget, hvor en due med en anden type som eks. Francu giver to forskellige typer af angribere, som dækker flere muligheder i angrebsspillet.
Man kan sige at spiller vi med både Cho og Buksa i et to mands angreb, skal vores kanter og offensive midtbane (En Evander type, som vi ikke har) skabe spillet i og omkring feltet, og så er det mere dem som skal spille angriberne gode, hvor en Francu, selv deltager mere i at skabe hans egen chancer.
Så ja, Cho og Buksa er måske for ens til at det bliver rigtig godt, hvor en angrebsduo som Francu/Buksa eller Francu/Cho er at foretrække.
Som er vigtigt for os, specielt med spillere som eks. Simsir på banen, som ikke ret meget i presset eller defensivt.
Cho`s straffespark kan dog diskuteres :-)
Og det er rigtig at Cho og Buksa måske ligner hinanden for meget, hvor en due med en anden type som eks. Francu giver to forskellige typer af angribere, som dækker flere muligheder i angrebsspillet.
Man kan sige at spiller vi med både Cho og Buksa i et to mands angreb, skal vores kanter og offensive midtbane (En Evander type, som vi ikke har) skabe spillet i og omkring feltet, og så er det mere dem som skal spille angriberne gode, hvor en Francu, selv deltager mere i at skabe hans egen chancer.
Så ja, Cho og Buksa er måske for ens til at det bliver rigtig godt, hvor en angrebsduo som Francu/Buksa eller Francu/Cho er at foretrække.