Snak

Mere indhold efter annoncen
Ingen tvivl om at det bliver glædeligt at få Cho tilbage. Jeg kan godt lide ham og hans type af spiller og jeg syntes han er dygtig, ikke mindst i det første pres.
Som er vigtigt for os, specielt med spillere som eks. Simsir på banen, som ikke ret meget i presset eller defensivt.
Cho`s straffespark kan dog diskuteres :-)

Og det er rigtig at Cho og Buksa måske ligner hinanden for meget, hvor en due med en anden type som eks. Francu giver to forskellige typer af angribere, som dækker flere muligheder i angrebsspillet.

Man kan sige at spiller vi med både Cho og Buksa i et to mands angreb, skal vores kanter og offensive midtbane (En Evander type, som vi ikke har) skabe spillet i og omkring feltet, og så er det mere dem som skal spille angriberne gode, hvor en Francu, selv deltager mere i at skabe hans egen chancer.
Så ja, Cho og Buksa er måske for ens til at det bliver rigtig godt, hvor en angrebsduo som Francu/Buksa eller Francu/Cho er at foretrække.
Så ja, Cho og Buksa er måske for ens til at det bliver rigtig godt, hvor en angrebsduo som Francu/Buksa eller Francu/Cho er at foretrække.


Det formentlig først en overvejelse I skal have til vinter.
Hvis han er på vej tilbage vil det jo typisk tage ret lang tid før han for alvor er tilbage med så lang en skade. Man siger, lidt firkantet, at spillere skal bruge nogenlunde ligeså lang tid på at komme i niveau igen som de har været ude.
Så kombien af han skal tilbage i form og I må formodes at have et efterår med rigtig mange kampe, gør at det nok ikke er bekymringen om de to er optimale sammen der er den mest aktuelle.
If you know, you know.
Cho er så vidt jeg har hørt begyndt at træne, men fortsat kun selvtræning. Han bliver nok desværre ikke relevant lige med det første. BB har nok ret i, at det formentlig først er efter nytår, at han kan blive relevant.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Der er lang genoptræning

Det er tydeligt på videoerne at se at Cho mangler mange muskler i det ben der var skadet.
Cho på vej tilbage: FCM håber på comeback i efteråret » TV3 SPORT https://share.google/cvUJJLeJVJ5QLPR9z

Cho træner nu med holdet og man håber/regner med at se ham i kamp i efteråret.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad er jeres forventede startopstilling i hvilken formation?

Jeg har svært ved at se Buksa, Franculino, Osorio, Simsir, Gorgoza og Byskov på samme tid, som egentlig alle er gode nok til start 11´eren og det samme med Cho når han er skadesfri.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Proven

En Evander type, som vi ikke har


Nu synes jeg Byskov begynder at vise nogle takter, som giver anledning til at tro han snart vil udvikle sig til noget, der faktisk kommer ret tæt på en Evander type.

Og enig i, at Cho er rigtig god og vigtig i presspillet. Til gengæld fylder Buksa nok lidt mere i feltet. Stadigvæk, så kan jeg ikke rigtig se nogen at de to, i form, sidde primært på bænken en hel sæson.
Jeg har svært ved at se Buksa, Franculino, Osorio, Simsir, Gorgoza og Byskov på samme tid, som egentlig alle er gode nok til start 11´eren og det samme med Cho når han er skadesfri.


Nandy jeg tror vi ser en af de 6 spiller blive solgt inden vinduet lukker. Også tror jeg derfra vi ser en del rotation med de 5, 3 oppe foran tænker jeg bliver hvad vi ser hver gang.

Så er der også et par lige under dem Etim og Chili. Jeg tænker så når vi kommer længere hen til Januar og vi højst sandsynligt har lidt færre kampe i horisonten, ville der blive rygget mere rundt på de offensive brikker i form af mulige salg, køb osv... der
Steinlein nævnte i vinters at I havde fået bud på +100m DKK på 3 spillere. Den ene Aral Simsir.

Jeg tror det var meningen at han skulle sælges denne sommer. Men det virker ikke til at være aktuelt mere, når man hører Steinleins seneste interviews.

Jeg tror prisen på Simsir er faldet grundet hans præstationer i foråret og så vil man ikke sælge fordi man ikke kan få de penge man kræver.

Jeg er også spændt på hvad der sker med Oliver Sørensen. Det virker helt skørt at FC Nordsjælland har fået +80m DKK for Mario Dorgeles, som ikke engang var en Superliga profil. Hvis han er +80m DKK værd, så må Oliver Sørensen være meget mere værd. Men spørgsmålet er om der er en klub der er villige til at betale de penge 💰?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Stenhård Silikone

Helt enig.
Men nu var det også mere et generelt svar på et spørgsmål om en sådan angrebskonstellation.
Annonce