Snak

Mere indhold efter annoncen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ophaever-med-fc-midtjylland-paa-plads-i-ny-klub

Til gengæld er førsteprioriteten med problematikken med Obule Moses løst nu, da han tager til den næstbedste række på Færøerne. Så nu er alle de store issues løst, så må der være plads til at man kigger, at få hentet den midtstopper :)
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Til dem der er interesserede i at følge lidt med i hvad der sker i Mafra (dog stadig med lidt FCM-islæt), så er en de første spillere der tog turen fra os til Mafra, nemlig Chris Kouakou (også bare kaldet Chriso), skiftet til en rimelig pæn hylde. Han er skiftet til Qarabag i Aserbajdsjan, der er rimelig faste deltagere i de europæiske gruppespil og møder irske Shelbourne i 2. kvalrunde af Champions League på onsdag.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Til gengæld er førsteprioriteten med problematikken med Obule Moses løst nu, da han tager til den næstbedste række på Færøerne. Så nu er alle de store issues løst, så må der være plads til at man kigger, at få hentet den midtstopper :)


Argja Bóltfelag har lige reddet vores vindue.
Midtjylland!
Satans!!!!

Så er der gjort plads til forstærkninger. Nu kan Steinlein trykke på knappen! Tillykke med den fremtidige forstærkning.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er forsvarsspillere med mægtig fine CV´er vi eftersigende jagter. Jeg forstår godt at den slags ikke er lige til, og jeg vil henter at man får den perfekte ind om 3 uger, end henter en halv løsning nu. Jeg er dog bekymret for at ender nede ved nummer 10 på listen af manglen på bedre.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Flere medier bringer nyheden om at FC Midtjylland og Le Havre har været enige om handlen. Men at spillerens agent har stået i vejen for det. Tipsbladet nævner ikke hvorfor han stod i vejen.

Mens andre medier mener at vide at det er fordi der er mere interessante bud fra klubber i Spanien og Italien.

Det er en af ulemperne ved et langt sommervindue. Mange spillere vil gerne holde mulighederne åbne.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Strategien er vel at prøve at hente spillere på en høj hylde, hvorfor vi også må påregne en række afslag. Det er der vel intet udiøs i.

I går sad jeg og så viborg- fck. Nu er det kun en kamp og her i opstarten, men jeg var ikke imponeret af fcks nye målmand eller deres nye angriber fra Dortmund. Deres målmand virkede usikkert med fødderne og kom ikke ud i feltet. Deres nye angriber havde flere muligheder for at skyde på mål, men gjorde det ikke. Måske er han mere kant. Flere gange svigtede teknikken også. Igen, det er kun første kamp og de kan spille sig op, men i kampen i går var de ikke imponerende.

Ligeledes var jeg heller ikke imponeret af viborg, men de havde fået en ny angriber, som virkede kompetent.

Hvis vi kan få stabiliseret vores forsvar og holde holdet intakt, så ser det godt ud.
Strategien er vel at prøve at hente spillere på en høj hylde, hvorfor vi også må påregne en række afslag. Det er der vel intet udiøs i.


Det virker som en sund analyse - med Diaos skade har man dog nok nu lidt mindre mulighed for at have is i maven og afvente markedet.

Nu er det kun en kamp og her i opstarten, men jeg var ikke imponeret af fcks nye målmand eller deres nye angriber fra Dortmund. Deres målmand virkede usikkert med fødderne og kom ikke ud i feltet. Deres nye angriber havde flere muligheder for at skyde på mål, men gjorde det ikke. Måske er han mere kant. Flere gange svigtede teknikken også.


Godt jeg så kampen, for ellers kunne jeg få tanken at du ramte plet i din gengivelse.
If you know, you know.
Stenhård Silikone

Ja, selvfølgelig skal du ikke være enig. Men jeres nye angriber har han spillet CF eller er han mere kant?

Jeg synes derimod, at I har en stærk og bred midtbane med erfarende spiller. Hvis vi skal match den, så skal vi have yderligere tilgang, hvilket vel også lægger i kortene.
Ja, selvfølgelig skal du ikke være enig. Men jeres nye angriber har han spillet CF eller er han mere kant?


Han er 9er og det var stort set ligeså underligt at læse dig begynde at tale ham ud på kanten som det var at se dig begynde at tale den nye målmand ned pba af nogle spilsituationer han stort set ikke blev udsat for i en kamp hvor han var tæt på arbejdsløs indtil overtiden.
Det lugtede af en kritisk analyse fordi den føltes rar for dig at skrive, men uden ret meget relevans ift virkeligheden.

Jeg synes derimod, at I har en stærk og bred midtbane med erfarende spiller. Hvis vi skal match den, så skal vi have yderligere tilgang, hvilket vel også lægger i kortene.


Hvis I skal matche vores midtbane kan det ikke ske ved tilgange alene, så skal de spillere I har også vokse i niveau. Det samme med defensiven.
Det dog heller ikke umuligt. Mange spillere vokser efter de har haft en tilvændingsperiode, så at spillere som Castillo, Diao, Bravo og Silva bliver markant bedre i anden sæson vil ikke være anderledes end hvad vi har set med så mange andre spillere - det samme kan jo så i sagens natur siges om en masse af dem FCK hentede sidste sommer.
If you know, you know.
Annonce