https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ophaever-med-fc-midtjylland-paa-plads-i-ny-klub
Til gengæld er førsteprioriteten med problematikken med Obule Moses løst nu, da han tager til den næstbedste række på Færøerne. Så nu er alle de store issues løst, så må der være plads til at man kigger, at få hentet den midtstopper :)
Til gengæld er førsteprioriteten med problematikken med Obule Moses løst nu, da han tager til den næstbedste række på Færøerne. Så nu er alle de store issues løst, så må der være plads til at man kigger, at få hentet den midtstopper :)
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!