Redigerettors 26. feb 2015
Jo dårligere banen er og jo mere fysisk kampen bliver, jo bedre for FCM.
Der skal bruges så mange muskler som muligt.
Jeg ville derfor stille op på følgende måde:
*********************Dahlin**********************
***Bak*********Sviat*****J. Larsen******Lauridsen
*********************Izunna**********************
***Ureña******M. Larsen****Poulsen*******Sly*****
********************Pusic************************
Bænken:
Sparv, Andersson, Duncan, Haugaard, Banggaard, Sisto, Hassan
Brøndby er så langt efter Randers nu at de er nødt til at spille offensivt, så duelspil og kontra skal være hovedoverskrifterne i kampen for FCM.
Ureña ville jeg bruge for at kunne spille med nogle dybdeløb og meget direkte spil, og fordi han er fit, hvor Hassan og Sisto kun er på vej tilbage. 90 min. på en pløjemark vil være gift for dem. Andersson vil jeg ligeledes lade blive på bænken, da jeg tror han vil være for skrøbelig til sådan en opgave og fordi Marco Larsen efterhånden vil være godt sulten og vil kunne være fremragende i sådan en kamp, med nærkampe og dybdeløb. Petter kan så skiftes ind til den sidste halve time når Brøndby er møre, samme med Hassan og Duncan.
Sisto sidder over så han er klar til at score to kasser mod Esbjerg.
Danmark. FC Midtjylland
England: Arsenal
Tyskland: Dortmund